کد خبر: 858554
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
مدیر عامل شرکت گردشگری سفر سلامت آلامتو مطرح کرد:
مدیر عامل شرکت گردشگری سفر سلامت آلامتو گفت: به زودی سومین مرکز تولید محصولات پروتزی هوشمند جهان و بیمارستان ایرلاین هوایی در استان چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری جوان علیرضا خنفری در بازدید از بیمارستان  خصوصی در حال تکمیل درشهرستان شهرکرد گفت : با تکمیل و تجهیز بیمارستان جراحی‌های مختلف در شهرکرد انجام خواهند گرفت .وی گفت: با ورود هواپیماهای اجاره به شرط تملیک در خط هوایی شهرکرد تحول خوبی در اقتصاد استان چهارمحال و بختیاری صورت خواهد گرفت

مدیر عامل شرکت گردشگری سفر سلامت آلامتو اخذ محوز ساخت مجتمع تفریحی چم جنگل را در مراحل پایانی دانست و گفت: به‌زودی مجوز ساخت این مجتمع از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان اخذ و پس از تجهیز کارگاه به‌صورت رسمی با حضور مسؤولان استانی و کشوری کلنگ زنی خواهد شد.

خنفری را‌ اندازی بیمارستان ایرلاین هوایی و مجتنع تفریحی در روستای چم جنگل را تحول خوبی در اقتصاد استان دانست.

سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه گردشگری سلامت به دستیابی فناوری تولید دست و پای مصنوعی هوشمند اشاره و از راه‌اندازی کارگاه تولیدی این محصولات هوشمند در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

خنفری گفت: دانش فنی تولید پروتزهای هوشمند دست و پا در انحصار 2 کشور آلمان و آمریکا است که قرار بود این شرکت‌ها، نمایندگی محصولات را در اختیار کشور ما قرار دهند، اما از آنجا که از ارائه این نمایندگی امتناع کردند، متخصصان این شرکت موفق به کسب این دانش شدند.

وی با بیان اینکه کارگاه تولیدی پروتز دست و پای هوشمند با سرمایه خصوصی ایجاد می شود، گفت: ما از طریق مهندسی معکوس به دانش فنی ساخت این پروتزهای هوشمند دست یافتیم، به‌نحوی که تمام مواد اولیه تولید این محصولات در داخل کشور ساخته می‌شود.

این محقق و پژوهشگر ایرانی با اشاره به اینکه ایران سومین کشور تولید کننده تجهیزات پزشکی پروتز دست و پای مصنوعی هوشمند در جهان است، تصریح کرد: محصولات هوشمند دست و پا در کشور نسبت به نمونه‌های خارجی خود ارتقا پیدا کرده که کیفیت مطلوب‌تری دارد و از نظر اقتصادی با قیمت مناسب‌تری در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.

این سرمایه گذار بخش خصوصی گردشگری سلامت، انتخاب چهارمحال و بختیاری به‌عنوان مرکز تولید این محصولات پروتزی را آب و هوای مطبوع آن دانست و گفت: امید است با همکاری مسؤولان عالی این استان افتتاح این کارگاه در ابتدا برای 50 نفر از جوانان اشتغالزایی ایجاد کند و در مراحل بعد این تعداد به 200 نفر افزایش یابد.

خنفری خاطرنشان کرد: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته میان ایران و کشورهای عراق و سوریه مقرر شد معلولان و جانبازان 2 کشور برای پیوند دست و پا به کشور و به استان چهارمحال و بختیاری سفر کنند که برای همین منظور قرارداد خرید 30 فروند هواپیمای مسافربری روسیه به صورت اجاره به شرط تملیک منعقد شده و به‌‍زودی این تعداد هواپیما وارد کشور می شود.

وی افزود: طی 45 روز آینده این کارگاه تولیدی افتتاح می‌شود که در مرحله نخست 200 متقاضی از کشورهای سوریه و عراق برای انجام عمل پیوند وارد استان چهارمحال و بختیاری می شوند که این امر نقش بسزایی در توسعه گردشگری این استان دارد.

گفتنی است، این شرکت بخش خصوصی در حوزه گردشگری سفر سلامت، علاوه بر کشور عراق با کشورهای دیگری همچون سوریه و کشورهای خاورمیانه در زمینه جذب گردشگر سلامت تفاهم‌نامه منعقد کرده و توسعه و گسترش آن را در دیگر کشورها در دستور کار دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر