کد خبر: 858531
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
وزير ارشاد در راهپيمايي روز جهاني قدس:
صالحي اميري در راهپيمايي روز جهاني تأكيد كرد: وزارت ارشاد از تمام فيلم‌ها، كتاب‌ها، آثار هنري و... كه در دفاع از آرمان‌هاي قدس شريف است، حمايت مي‌كند و اين موضوع را از رسالت‌هاي خود مي‌داند.
به گزارش روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، سيدرضا صالحي اميري، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس گفت: روز قدس سه پيام روشن را براي ما دربر دارد؛ اولين پيام اينكه روز قدس يك پيام سياسي به شمار مي‌آيد، به اين معنا كه اسرائيل همانند يك غده سرطاني است كه به دنبال تفرقه در جهان اسلام است، بنابراين براي استحكام در دنياي اسلام بايد در مقابل اسرائيل ايستادگي كرد.
 
وي ادامه داد: حوزه عقيدتي ما پيام دوم روز جهاني قدس است، قدس شريف اولين قبله مسلمين بوده و در اصل متعلق به مسلمانان است، افراد ناپاك آن را اشغال كردند و ما بايد تلاش كنيم قدس را به اهل آن بسپاريم. وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي يا‌دآور شد: پيام سوم روز جهاني قدس بحث هويتي است؛ هويت انقلاب اسلامي در تقابل با صهيونيسم جهاني است، جهان اسلام، انقلاب اسلامي را با مقابله با اسرائيل مي‌شناسد، از اين منظر ما از نظر هويتي هميشه بايد در جهت مقابله با اهداف صهيونيست حركت كنيم.
صالحي اميري تأكيد كرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام كرده است كه از تمام فيلم‌ها، كتاب‌ها، آثار هنري و... كه در دفاع از آرمان‌هاي قدس شريف است، حمايت خواهيم كرد و اين موضوع را از رسالت‌هاي خود مي‌دانيم.
 
وي افزود: ما در دايره انقلاب اسلامي انديشه امام راحل را انديشه حاكم بر انقلاب مي‌دانيم، انقلاب اسلامي ايران با شعار مبارزه با صهيونيسم آغاز شده است، وعده امام راحل اين بود كه روزگاري مي‌رسد كه اسرائيل از صفحه روزگار محو مي‌شود.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اينكه مردم در مبارزه با اسرائيل هميشه حضور دارند، تصريح كرد: جمهوري اسلامي از دو ارزش هويتي برخوردار است؛ ابتدا ارزش بالاي انسجام، وحدت و سرمايه ملي است و ديگري سرمايه بزرگ اقتدار است، انسجام و اقتدار دو سرمايه بزرگ اسلامي و انقلاب است.
صالحي اميري در پايان گفت: ما انسجام را در سرمايه اجتماعي مردم، وحدت مردم را زير چتر مقام معظم رهبري تعريف مي‌كنيم، ما اين اقتدار را از مجراي نيروهاي مقتدر ارتش، سپاه و نيروهاي امنيتي داريم و هرگاه اين دو بال مقتدر باشند مي‌توانيم حيات انقلاب اسلامي را تداوم ببخشيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار