کد خبر: 858524
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد:
طرح انتظامی ترافیکی تابستان 96 استان مرکزی همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تا اول مهرماه امسال ادامه دارد.

طرح انتظامی ترافیکی تابستان 96 استان مرکزی همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تا اول مهرماه امسال ادامه دارد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در حاشیه آغاز این طرح در جمع خبرنگاران افزود: این طرح در راستای خدمات رسانی مطلوب به مسافران و کاهش حوادث رانندگی با به کارگیری حداکثر توان پلیس راه این استان آغاز شده است.
سرهنگ ایرج کهریزی افزود: تیم های کنترل نامحسوس پلیس راه نیز در نقاط حادثه خیز به ویژه محورهای 2 طرفه حضور پررنگ دارند.
وی بیان کرد: ماموران پلیس راه مکلفند با هر تخلف حادثه ساز به شدت برخورد کنند و در این رابطه از هیچ قصوری چشم پوشی نکنند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: رانندگانی که همزمان دارای 2 تخلف حادثه ساز باشند، خودروی آنان به مدت 72 توقیف خواهد شد.
سرهنگ کهریزی عنوان کرد: سبقت غیرمجاز، سرعت غیرمجاز و تجاوز به چپ از مهمترین تخلفات حادثه است که توجه نکردن به آنها می تواند منجر به وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر شود.
وی یادآور شد: بیشترین علت حوادث رانندگی این استان مربوط به واژگونی خودروها ناشی از خستگی و خواب آلودگی و توجه نکردن راننده به جلو است که می طلبد رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را با دقت رعایت کنند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: رانندگان باید پس از 2 ساعت رانندگی حداقل 15 تا 20 دقیقه استراحت کنند.
سرهنگ کهریزی در خصوص محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر نیز گفت: تردد تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه چهار تیرماه جاری تا ساعت 24 روز سه شنبه ششم تیرماه در محور ساوه - همدان ممنوع است و مسیر جایگزین محور آزاد راه ساوه به همدان در نظر گرفته شده است.
وی عنوان کرد: همچنین تردد تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور قدیم ساوه به سلفچگان از ساعت 18 تا 24 روز جمعه 9 تیرماه ممنوع است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: حجم ترافیک در ایام تعطیلات عید سعید فطر در محورهای ارتباطی این استان سنگین خواهد بود که تدابیر لازم نیز در این راستا اندیشده شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر