کد خبر: 858519
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی :
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی گفت: توسعه نواحی صنعتی روستایی در نقاط مختلف این استان الویت نخست این شرکت است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی گفت: توسعه نواحی صنعتی روستایی در نقاط مختلف این استان الویت نخست این شرکت است.

مصطفی آمره مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی در نشست هماهنگی اجرای پروژه ها و طرح های زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مرکزی، افزود: بسیاری از روستاهای این استان از قبیل سمقاور و آوه از ظرفیت های صنعتی بسیاری برخوردار هستند که در صورت ایجاد نواحی صنعتی و توسعه خوشه های صنعتی می توان از این ظرفیت های بالقوه در راستای ایجاد اشتغال و بالندگی اقتصادی استان استفاده کرد.
وی بیان کرد: روستاها کانون های تولیدی ارزشمندی هستند که ضمن برخورداری از جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی می توانند نقش بسیار موثری در توسعه اقتصادی و احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی در کشور داشته باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی اضافه کرد: مشارکت روستاییان در امور اقتصادی به شکلی که نقش خود را در بالندگی اقتصادی و توسعه کشور مشاهده کنند، می تواند زمینه توسعه روستاها را فراهم کند چرا که مشارکت این قشر از جامعه باعث ایجاد اعتماد به دولتمردان ومسئولان می شود.
وی تاکید کرد: عملیات راه اندازی ناحیه صنعتی در برخی از روستاهای استان مرکزی آغاز شده و در برخی از روستاها عملیات جانمایی نیز انجام شده است.
آمره تاکید کرد: بر اساس قانون رفع موانع تولید سرمایه گذاری در مناطق کم برخوردار، 13 سال و مناطق برخوردار هفت سال معافیت صفر مالیاتی خواهند داشت که انتظار می رود آحاد جامعه به خصوص مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به جذب سرمایه گذران خارجی در استان برنامه ویژه داشته باشند.
وی یادآوری کرد: سال گذشته بیش از 400 میلیارد ریال اعتبار برای تامین زیر ساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی استان هزینه شد اما همچنان کمبود ها و نواقص در برخی از این مناطق صنعتی وجود دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک های استان مرکزی تشکیل 2 کنسرسیوم صادراتی سنگ محلات و کنسرسیوم صادراتی مواد پتروشیمی و تامین زیرساخت های شرکت ها و نواحی صنعتی مختلف استان به خصوص شهرک های صنعتی ساوه، زرندیه و محلات را از مهمترین برنامه های شرکت شهرک های صنعتی استان در سال جاری عنوان کرد.
وی، برنامه ریزی برای تشکیل 6 هزار نفر ساعت برنامه آموزشی برای فعالان صنعتی استان را از دیگر برنامه های شرکت شهرک های استان مرکزی عنوان کرد و گفت: تامین و به روزرسانی عوامل تولید در کارگاه های کوچک و متوسط استان با بهره گیری از ظرفیت فن بازار از دیگر برنامه های این نهاد صنعتی در سال جاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار