کد خبر: 858493
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا گفت: امريكايي‌ها پيونددهنده سعودي‌ها با صهيونيست‌ها هستند و قطع روابط برخي از كشورهاي عربي با قطر هم يك توطئه امريكايي است.
به گزارش تسينم، سرلشكر سيديحيي صفوي، دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا در جريان سفر به استان آذربايجان شرقي در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعيت شكننده رژيم صهيونيستي گفت:امروز سرزمين‌هاي اشغالي به محيط شكننده امنيتي تبديل شده و تأمين امنيت براي اشغالگران ديگر در اراده و كنترل رژيم صهيونيستي نيست.
وي افزود: راه اندازي گروهك‌هاي تروريستي باعث فراموشي اولويت ملت‌هاي اسلامي براي حمايت از مردم فلسطين و مبارزه با رژيم صهيونيستي نخواهد شد، چراكه اين رژيم جوهره نا امني و سازنده اين گروهك‌هاي تروريستي است.
سرلشكر صفوي با اشاره به تلاش دشمنان در ايران‌هراسي گفت: امريكا و رژيم صهيونيستي و برخي از كشورهاي منطقه در توطئه جديد ايران هراسي و اسلام‌هراسي شكست خورده‌اند و ملت بزرگ ايران حامي همه مسلمانان اهل سنت و شيعه و ساير فرق اسلامي در مبارزه با گروهك‌هاي تكفيري است.
دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا ادامه داد: امريكا و همپيمانانش هرگز نخواهند توانست رژيم صهيونيستي را از كابوس نا امني و نابودي نجات دهند و اين رژيم جعلي و جنايتكار محكوم به شكست است و پيروزي از آن ملت مظلوم فلسطين و مسلمانان جهان است.
وي از قطع روابط سياسي، اقتصادي مخفي و آشكار كشورهاي اسلامي با اين رژيم و همچنين استفاده از تمامي ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي سازمان‌هاي منطقه‌اي و بين‌المللي در حمايت از بازگشت 5/5ميليون آواره فلسطيني به موطن خود و همه‌پرسي از مسلمانان و مسيحيان و يهوديان براي تشكيل دولت واحد دموكراتيك فلسطين به عنوان ديگر راهبرد حمايت از مردم فلسطين نام برد و در ادامه به راهبردهاي اقتصادي و فرهنگي پيش رو اشاره كرد.
دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا در ادامه با اشاره به دلايل پيوند سعودي‌ها با امريكايي‌ها گفت: سعودي‌ها براي ادامه حملات نظامي به يمن و حمله به مردم بي‌دفاع بحرين مجبور هستند به امريكايي‌ها باج دهند و امريكايي‌ها پيوند دهنده سعودي‌ها با صهيونيست‌ها هستند و قطع روابط برخي از كشورهاي عربي با قطر هم يك توطئه امريكايي است، چراكه قطري‌ها يك ذخيره ارزي حدود 400 ميليارد دلاري دارند و امريكايي‌ها به قطري‌ها مي‌گويند اگر امنيت مي‌خواهيد بايد سهم ايالات متحده را بدهيد و همچنين از گروه‌هاي اخواني مبارز در فلسطين همچون حماس حمايت نكنيد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار