کد خبر: 858482
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی در راهپیمایی روز قدس:
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رژِیم صهیونیستی که با زور و کودک کشی در دنیا به حیات خود ادامه می‌دهد با حمایت برخی کشورهای عربی و اسلامی گستاخ شده است ولی اتحاد مسلمانان این رژیم را نابود خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در گفت وگو با خبرنگاران گفت: مردم ما در روز قدس به خیابان ها می آیند تا انزجار خود را از رژِیم صهیونیستی و حامیان او اعلام کنند. پیام ملت ایران و دیگر مسلمانان امروز این است که باید با وحدت و اتحاد در مقابل رژِیم صهیونیستی و تروریست ها مقاومت کنیم و طبق فرموده امام راحل رژیم اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود که مسلمانان با اتحاد، فرموده امام راحل را عملی خواهند کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: رژیم غاصب اسرائیل که با زور و کودک کشی در دنیا به حیات خود ادامه می دهد با حمایت برخی کشورهای عربی و اسلامی گستاخ شده است اما این مردم هستند که امروز به خیابان ها می آیند تا حمایت خود را از مردم فلسطین و جبهه مقاومت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

معاون رییس جمهور با اشاره به پیام حضور ملت های مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد: باید با تکیه بر بیانات امام خمینی (ره) در جهت آرمان های ملت مظلوم فلسطین حرکت کنیم و حضور مردم اعلانی به گروه های تروریستی تکفیری از جمله داعش است که بدانند مردم ما با وحدت و یکپارچگی از ایران اسلامی دفاع کرده و از همه مظلومان در هر نقطه از جهان حمایت می کنند ضمن اینکه همه مسلمانان وظیفه دارند که در برابر تروریست ها ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به پشتیبانی مردم از سیلی موشکی به تروریست ها، گفت: جمهوری اسلامی تا به امروز در برابر تروریست مقابله و مقاومت کرده و این راه را ادامه خواهد داد و در مقابل هر جنایت کاری که بخواهد به حریم کشورمان وارد شود، ایستادگی خواهد کرد.

گفتنی است، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شعار روز جهانی قدس، رمز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی با حضور گسترده و با شکوه خانواده معظم شهدا و ایثارگران همزمان در تهران و در سراسر کشور برگزار شد.

مردم روزه دار سراسر ایران، در تهران و سراسر کشور از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح با حرکت در مسیرهای راهپیمایی به سمت محل های برگزاری نماز جمعه با شعارهای ضد صهیونیستی فریاد اعتراض خود را نسبت به مظلومیت ملت فلسطین به گوش جهانیان رساندند.

خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حالی که در اکثر نقاط هوا بسیار گرم بود به صورت گروهی و انفرادی در سراسر کشور حضور پررنگی در این راهپیمایی داشتند و به خصوص جانبازان با تعیین قرار قبلی به صورت هماهنگ در این راهپیمایی باشکوه شرکت کردند.

مراجع عظام تقلید، سران قوا و شخصیت های سیاسی و فرهنگی کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور داشتند و حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از میدان فردوسی تهران به خیل راهپیمایان روزه دار پیوست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار