کد خبر: 858457
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
فغانی

کارشناس داوری معتقد است فغانی و تیمش قضاوت خوبی را در دیدار آلمان و شیلی پشت سر گذاشتند.

جعفر خوشرو کارشناس داوری در گفت‌و گو با ایسنا درباره‌ی قضاوت علیرضا فغانی در دیدار آلمان و شیلی اظهار کرد: دیدار این دو تیم، یکی از مهم‌ترین دیدارهای جام کنفدراسیون‌ها بود. این تیم داوری ایران بارها و بارها در مسابقات بین‌المللی مختلف محک خورده است و توانسته شایستگی‌های خود را اثبات کند. در نیمه اول این دیدار گل‌ها به درستی زده شد و آوانتاژ به موقع فغانی در دقیقه ۱۱ در پشت محوطه جریمه شیلی نشان از تمرکز بالای این داور می‌داد.
وی افزود: در دقیقه ۲۰ نیز به خوبی به بازیکن شماره ۱۳ آلمان کارت زرد نشان داده شد زیرا خطای بی‌پروایی را مرتکب شده بود. بازی‌خوانی،  جابجایی ، جاگیری عالی و آمادگی جسمانی فغانی از نکات برجسته او بود. همچنین همکاری خوب کمک داوران، توانست کمک زیادی به فغانی برای اداره این دیدار کند. این داور در کنترل محوطه جریمه دقت بسیار زیادی داشت و بازیکنان هر دو تیم را بخوبی کنترل و مدیریت کرد.
خوشرو هم‌چنین درباره اهمیت قضاوت این دیدار تصریح کرد: حساسیت این بازی بقدری بود که سر تیم VAR به ایرماتف داور شایسته ازبک سپرده شده بود و شاید بدلیل همین حساسیت هیچ گاه در طول مسابقه خنده ای بر لبان فغانی نیامد. فغانی و تیمش درخشش خوبی در این دیدار داشتند و این قضاوت می‌تواند تیم داوری ایرانی را به سوت زدن فینال جام‌جهانی نزدیک‌تر کند.
انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار