کد خبر: 858447
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
کریم بنزما

مهاجم فرانسوی رئال مادرید امیدوار است تا قهرمانی های بیشتری را با رئال مادرید کسب کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، کریم بنزما فصل قبل موفق شد با رئال مادرید به قهرمانی در رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا دست یابد. این مهاجم گلزن یکی از بازیکنان اصلی زیدان در این فصل بود که نمایش قابل قبولی را نیز در ترکیب تیمش بروز داد.

کریم بنزما 29 ساله که هشت فصل را در رئال مادرید سپری کرده است با پیشنهادهایی برای ادامه دوران فوتبالش در تیمی غیر از رئال مادرید روبرو شده است. او درباره حضور در این تیم مادریدی گفت: آرزوی من این است که بتوانم در رئال مادرید بمانم و قهرمانی های زیادی را با این تیم تجربه کنم. این خواستی است که من دارم و باید ببینیم چه شرایطی در ادامه ایجاد خواهد شد و امکان همکاری بین من و باشگاه رئال وجود خواهد داشت یا خیر.

کریم بنزما از زمانی که به رئال مادرید پیوسته است توانسته است 180 گل برای این تیم به ثمر برساند. کسب دو قهرمانی در رقابت های لالیگا و 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از جمله مهمترین افتخارات بنزما با رئال مادرید بوده است.

با توجه به احتمال جدایی موراتا از رئال مادرید به نظر می رسد بنزما همچنان به عنوان مهاجم رئال به فعالیت خود ادامه دهید. باشگاه رئال همچنین امیدوار است بتواند کیلیان ام باپه را از موناکو به خدمت بگیرد که این انتقال هنوز نهایی نشده است.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار