کد خبر: 858446
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
محمد صلاح

ستاره مصری فصل قبل رم به جمع نفرات لیورپول برای فصل جدید اضافه شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، محمد صلاح ستاره فصل قبل رم که سابقه بازی در تیم های بازل سوئیس و چلسی را نیز در کارنامه خود دارد با امضای قراردادی به ارزش ۴۲ میلیون یورو  به عضویت تیم لیورپول درآمد.  

او بعد از پشت سر گذاشتن مراحل پزشکی قردادخود را با لیورپول امضا کرد تا بازگشت دوباره ای به لیگ برتر داشته باشد.

صلاح بعد از حضور دوباره در لیگ برتر گفت: خوشحالم بار دیگر این فرصت در اختیار من قرار گرفت تا بتوانم توانایی های خودم را در لیگ برتر نشان دهم. از زمانی که از انگلیس رفتم تغییرات زیادی اینجا رخ داده است و تیم ها پیشرفت زیادی کردند. از زمانی که چلسی را ترک کردم خیلی تجربه بیشتری به دست آوردم. آن زمان فقط ۲۰ سال سن داشتم ولی بازی در تیم هایی چون فیورنتینا و رم تجربه کاری من را بالا برده است. من همیشه به جزئیات بازی خودم توجه می کنم و تلاش می کنم تا بتوانم همیشه بهتر از قبل باشم.  

او در پایان گفت: در رم با ۵ دفاع بازی می کردیم و دو مهاجم در تیم بود و من مهاجم شماره دو بودم و بعضی مواقع به سمت چپ می رفتم. آزادی عمل خوبی داشتم و حخس می کنم فصل به فصل در حال بهتر شدن هستم. می خواهم در تیم جدید خودم هم موفق شوم. همه ما می دانیم لیورپول باشگاه بزرگی است و باید قهرمانی برای هواداران به دست بیاوریم و من تمام تلاش خودم را در این راستا به کار می گیرم.

صلاح فصل قبل در ۳۱ بازی برای تیم رم موفق شد ۱۵ گل به ثمر برساند و ۱۱ پاس گل نیز برای هم تیمی های خود فراهم کند. او قرار است در تیم جدید خود پیراهن شماره ۱۱ را به تن کند.

همچنین باشگاه چلسی با تیمو باکایوکو ستاره موناکو به توافقات شخصی رسیده است و قرار است این بازیکن را به زودی به خدمت بگیرد که در این صورت نمانیا ماتیچ به احتمال زیاد از جمع آبی های لندن جدا خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار