کد خبر: 858437
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
استبان کامبیاسو

استبان کامبیاسو از دوران حضور خود در رئال مادرید سخن گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، استبان کامبیاسو یکی از بازیکنانی بود که در سال ۱۹۹۶ در ۱۵ سالگی به مادرید رفت و بعدها دوباره به این تیم بازگشت و قهرمانی در لالیگا و سوپرجام اروپا را کسب کرد تا اینکه در سال ۲۰۰۴ راهی اینتر در فوتبال ایتالیا شد و با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست آورد.

این بازیکن ۳۶ ساله اکنون در تیم المپیاکوس یونان بازی می کند و زمانی هم تیمی بزرگانی چون دیوید بکام، رونالدو  زیدان در رئال بود. او با یادآوری دوران حضور خود در رئال مادرید گفت: در آن زمان که من در تیم رئال بودم سیاست این بود که بازیکنانی که در ترکیب اصلی قرار می گیرند یا باید عضو آکادمی باشند و یا اینکه کهکشانی باشند که من هیچ کدام از این دو نبودم و به همین خاطر من را تحویل نمی گرفتند

او در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: با این حال تجربه حضور در مادرید خیلی هم برای من بد نبود و توانستم تجربه خوبی برای بازی کردن داشته باشم. کلود ماکلله هم شبیه به من بود و وقتی از رئال رفت همه فهمیدند که چعه بازیکن بزرگی را از دست دادند. در واقع ما تلاشهای زیادی برای تیم انجام دادیم و هیچوقت این تلاش ها دیده نشد. خیلی از بهترین بازیکنان جهان در آن تیم مادرید بودند و این کار را سخت کرده بود با این حال در ۶ الی ۷ ماه نخست حضورم در این تیم خیلی خوب عمل کردم و از حضور خود در ترکیب اصلی راضی بودم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار