کد خبر: 858389
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
سردار غیب‌پرور در نشست با مسئولان بسیج جامعه پزشکی کشور:
سردار غیب‌پرور، ویزیت رایگان ۵۰۰هزار بیمار توسط بسیج جامعه پزشکی در شب‌های قدر را قابل تقدیر خواند.

جوان آنلاین: سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به خدمت رسانی بزرگ بسیج جامعه پزشکی در شب‌های قدر گفت: کاری که شما در شب‌های قدر انجام دادید و 500 هزار نفر را رایگان ویزیت کردید، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی که در نشست صمیمی با مسئولان بسیج جامعه پزشکی کشور سخن می‌گفت، با تاکید بر گسترش خدمات اجتماعی بسیج به مردم افزود: بسیج جامعه پزشکی بهترین فرصت‌ها را برای خدمت به مردم دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تیم‌های پزشکی که در مناطق محروم به مردم خدمات درمانی ارائه می‌دهند، گفت: یکی دیگر از کارهای ارزشمند بسیج جامعه پزشکی، سازماندهی و اعزام این گروه‌ها به مناطقی است که مردم آنجا به پزشکان و خدمات درمانی دسترسی ندارند.

وی با بیان اینکه برقراری عدالت در شئون مختلف از وظایف حاکمیت اسلامی است، خاطرنشان کرد: یک فلسفه خدمت‌رسانی بسیج، بسط عدالت در جامعه است و همت بسیجیان نیز تلاش در همین راستاست.

سردار غیب‌پرور در ادامه گفت: برخی اقشار تخصصی بسیج از جمله بسیج جامعه پزشکی به عنوان اقشار مرجع جامعه مطرح هستند و فعالیت آنها در راستای محرومیت‌زدایی در جامعه تاثیر بسیار مطلوبی در اقشار مختلف جامعه می‌گذارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان افزود: بسیج جامعه پزشکی ظرفیت‌هایی به مراتب بیشتر برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم دارد که در صورت همراهی سایر دستگاه‌های دولتی در این زمینه خدمت رسانی به مناطق دوردست و محروم افزایش خواهد یافت.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار