کد خبر: 858385
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
نماینده مردم تبریز در مجلس :
نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه راهیان نور یکی از بزرگ‌ترین عملیات های فرهنگی کشور است، گفت: رمز موفقیت راهیان نور خود شهدا هستند.
محمداسماعیل سعیدی  در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور آذربایجان‌شرقی با یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه عاشورا با اینکه دبیر اجرای راهیان نور بوده ولی مسوولیت اصلی را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت راهیان نور خود شهدا هستند، گفت: خاطره‌های زیادی از خادمی به راهیان نور دارم و در حدود ۱۲ سال در خدمت زائران عاشورا بوده‌ام.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به اینکه نیت، اقدام و برکات حاصله از سفر به مناطق جنگی و تشکیل راهیان نور بخشی به خود شهدا دارند، افزود: تاثیر شهدا برای تسریع در روند سفر و تامین بودجه‌هایی برای این سفر از جیب خالی را بارها درک کرده‌ام.

وی با تاکید به اثر و نظر شهدا به زندگی روزانه مردم گفت: این روحیه است که توانسته انقلاب را تا این مرحله رسانده و نهال انقلاب را تنومند کند.

سعیدی متذکر شد: راهیان نور و خاطره شهدا است که منجر به شکل گیری و تقویت بسیج می‌شود و باید راهیان نور را به عنوان عملیات بزرگ در تقویت فرهنگ مدیریت جهادی بیان کرد.

وی افزود: کمک‌های دستگاه‌های متولی در رابطه با بسط دهندگی فرهنگی باعث شده که به موفقیت در زمینه فرهنگی برسیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه اینکه آمریکا با نظام جمهوری اسلامی مشکل دارد، گفت: باید روش‌های مناسب همانند راهیان نور را بیابیم که بتواند در مقابل شبیخون فرهنگی بایستد.

وی اعلام کرد: ستاد راهیان نور با کمیسیون امنیت ملی و فرهنگی جلسه‌ای را تشکیل دادند و برخی تصمیمات در زمینه تسهیل و کمک به راهیان نور گرفته شد تا بخشی از مشکلات راهیان نور رفع شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر