کد خبر: 858383
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
فرمانده سپاه عاشورا:
فرمانده سپاه عاشورا گفت: سپاه پاسداران اخیرا با حمله موشی علیه داعش یک تلنگر کوچک از خود نشان داد که منجر شد خیلی‌ها سوراخ موش را با قیمت گزاف خریدند و اکنون سکوت اختیار کرده‌اند .
سردار غلام عسگر کریمیان  در مراسم تجلیل از  خادمان راهیان نور در سالن همایش سپاه عاشورا با یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اظهار کرد: نباید از خطه آذربایجان غافل شویم، زیرا این منطقه شهدایی مانند مهدی باکری را تقدیم اسلام کرده که فرمانده صف شکن سپاه عاشورا بود.

وی با اشاره به اینکه نسل انقلابی و اسلام ناب توسط امام خمینی(ره) احیاء شده است، گفت: شهدا در دامان رهبر کبیر انقلاب پرورش یافته بودند و اکنون فرمانده مقتدر کل قوا با شخصیتی ایده آل، ابر مردی است که دقیقا پای خود را در جای پای امام خمینی(ره) گذشته و دشمن را نابود می‌کند.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید به اینکه شاخص قدرت شیعه انتظار ظهور منجی عالم بشریت است، گفت: تئوریسین ژاپنی الاصل آمریکایی نظریه‌ای دارد بر این مبنی که شیعه 2 بال دارد و با این 2 بال پرواز می‌کند یکی از بال‌ها فرهنگ عاشورا و دیگری بال‌سبز انتظار است که امید به تشکیل جهان اسلام را در دل شیعیان زنده نگه ‌داشته است.

وی با اشاره به اینکه ما بر مبنای شناخت و بصیرت و منطق مستحکم هرگز از این 2 بال و پرواز با این 2 بال دست نخواهیم کشید، بیان کرد: ما همچنان کینه‌ای انتقام از قاتلان حرت فاطمه (س)را در دل داریم و روزی فوران خواهد کرد.

سردار کریمیان افزود: سپاه پاسداران اخیرا یک تلنگر کوچک از خود نشان داد که منجر شد خیلی‌ها سوراخ موش را با قیمت گزاف خریدند و اکنون سکوت اختیار کرده‌اند .

وی با یادآوری به زانو درآوردن دشمن توسط انقلاب اسلامی در همه برهه‌ها، افزود: در دوران پهلوی دشمن تلاش کرد که این انقلاب ایجاد نشود اما شکست خورد، سپس بعد از پیروزی انقلاب با سناریوهای مختلف در زمینه تحریف انقلاب تلاش کردند و جنگ فرسایشی را هشت سال بر ما تحمیل کردند ولی نتوانستند آن را کنترل کنند.

فرمانده سپاه عاشورا با استناد به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی به اینکه در هشت سال دفاع مقدس جنگ همه مظلومین با همه مستکبرین بود، گفت: در هشت سال دفاع مقدس، ایران نشان داد که درس وفاداری و عزت پایداری را از حضرت قمربنی هاشم(ع) یاد گرفته‌اند.

وی به توطئه دیگر دشمن که همراه با شبیخون، تهاجم و ناتوی فرهنگی در ایران اشاره کرد و گفت: دشمن با 2 دهه تلاش، کودتای مخملی در سال ۸۸ نیش خود را زد ولی موفق نشدند و مردم با روی صحنه آمدن بساط آنها را جمع کرده و دشمن را آرزو به دل گذاشتند.

سردار کریمیان، ادامه داد: زمانی که مردان دیپلماتیک ما در راستای تحریم ها گامی بر می‌داشتند و به مرحله نتیجه می‌رسیدند دشمن سنگ‌اندازی می‌کرد و ۶ ماه جلسات را تعویق می‌کردند.

وی با اشاره به گزارش سه ساله مطالعات کارشناسان روی ایران، بیان کرد: در این گزارش که به دست ریاست جمهور وقت آمریکا داده شد، آمده که اگر فکر می‌کنید با حمله برق‌آسایی می‌توانید ایران را نابود کنید فکر اشتباه است و فقط با 2 روش افزایش تحریم‌ها و مذاکره موفق خواهید شد.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید به اینکه هدف دشمن انشقاق فکری و تجزیه افکار مردمی در ایران است، گفت: شخصیت مقام معظم رهبری از جمله موارد ذکر شده در ۱۶ بند گزارش آمریکا است که دشمن در تلاش نابودی این جایگاه در بین مردم است.

وی تاکید کرد: با توجه به پیشرفت تجهیزات نظامی بعد از افزایش تحریم‌ها علیه ایران، دشمنان از این موضوع به هراس افتاده‌اند.

سردار کریمیان با یادآوری فرموده رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه ما با مردم آمریکا مشکلی نداشته و با سیاست آنها مشکل داریم، گفت: برخی‌ها از رد شدن روی پرچم آمریکا هراس دارند و امیدوار به دوستی هستند.

وی خاطرنشان کرد: با سناریوی نفوذ آمریکا وارد مذاکره با ایران شده و سپس با نقض و بدعهدی اهداف خود را اعمال میکند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا در زمینه اینکه هدف آمریکا براندازی نظام ایران است، گفت: رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر خود اشاره کرده‌اند که شما کی این هدف را نداشته‌اید؟

وی با تاکید به حضور جوانان در عملیات‌های دفاع مقدس گفت: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری نباید اجازه داد بین نسل آینده و حال با نسل دفاع مقدس فاصله بیافتد.

کریمیان افزود: باید با تمسک به فرهنگ عاشورا و روحیه دفاع مقدس جلو برویم و باید اجازه برخی افکار که معتقد به خشونتی بودن روحیه دفاع مقدس دارند را ندهیم.

وی با بیان اینکه لطیف‌ترین حرکات در فرهنگ دفاع مقدس مشاهده می‌شود، افزود: این تفکرات اشتباه خشونتی بودن دفاع مقدس با فرهنگ لطیف دفاع مقدس هیچ مطابقتی ندارد.

فرمانده سپاه عاشورا متذکر شد: رهروان و پیام‌رسانان رسالت امام حسین(ع) در طول سال تلاش کردند و در حال حاضر بیش از۵۴  هزار نفر از مناطق جنگی کشور بازدید کرده‌اند و با فرهنگ عاشورایی آشنا شدند.

وی با قدردانی از عرصه‌های مختلف دولتی و غیردولتی و مردم برای خدمت به راهیان نور گفت: قطعا اگر این کمک‌ها نبود سپاه به تنهایی نمی‌توانست کاری از پیش ببرد و این جزو افتخار سپاه است که به دریای بیکران مردم و عرصه‌های دولتی و غیردولتی وصل شود.

کریمیان خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه سپاه اجازه فراموشی یاد و خاطر شهدا را نخواهد داد و تلاش خود را در این زمینه انجام خواهد داد.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: استقبال مردمی و کمک و یاری متولیان امر باعث شده تا اجازه سه برابر از ظرفیت استان را برای اعزام از ستاد مرکزی دریافت کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر