کد خبر: 858382
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
شهردار تبریز دردیدار با مسئول صندوق جمعیت سازمان ملل متحد تاکید کرد:
شهردار تبریز در دیدار با مسئول صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در کشورمان توجه به نیازهای سالمندی را از مهم ترین اولویت های اجتماعی شهرداری تبریز عنوان کرد.
دکتر صادق نجفی در دیدار با لیلا جودان خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز در زمینه ارائه خدمات به سالمندان و تامین زیرساخت های مورد نیاز سالمندان پیشگام است.

وی یادآور شد: طبق شاخص‌های جمعیتی سال ۹۰، حدود ۹.۸درصد کل جمعیت استان آذربایجان‌شرقی با مرکزیت کلان‌شهر تبریز را سالمندان تشکیل می‌دهند؛ بر این اساس، این استان در رتبه چهارم کشوری قرار دارد.

شهردار تبریز با تاکید بر این‌که این آمار، از ضرورت توجه سیاستگذاری‌های اجتماعی به مباحث سالمندان حکایت دارد، افزود: مناسب‌سازی محیطی و تقویت زیرساخت‌های شهرسازی با محوریت عابرپیاده، از جمله مواردی است که در این خصوص، به حوزه عملکرد شهرداری‌ها مربوط می‌شود.

دکتر صادق نجفی ادامه داد: شهرداری تبریز در سال های اخیر در ساخت خانه سالمندان مشارکت داشته و به سرمایه گذاران در این زمینه تسهیلات ویژه ارائه کرده است.

وی همچنین گفت: ارائه کارت منزلت به سالمندان و برگزاری همایش های پیاده روی  و ورزشی  توسط سازمان ورزش نیز از جمله تسهیلات شهرداری تبریز برای سالمندان است.

دکتر صادق نجفی در بخش دیگری از سخنان خود شهرداری تبریز را همراه و هم مسیر در برگزاری برنامه تخصصی برای سالمندان عنوان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها