کد خبر: 858380
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
شهردار تبریز عنوان کرد؛
شهردار تبریز با اشاره به کاهش مبنای محاسبه ارزش سرقفلی واحدهای تجاری که در تملک شهرداری است، گفت: این امر، علاوه بر افزایش خرید و فروش واحدهای تجاری، در کاهش اختلافات و معضلات ملکی نیز قطعاً موثر خواهد بود.
دکتر صادق نجفی با بیان این مطلب، افزود: بر اساس لایحه شهرداری تبریز مبنی بر کاهش ارزش سرقفلی واحدهای تجاری سرقفلی به ویژه در محدوده بازار تبریز رغبت خرید و فروش مالکان سرقفلی را افزایش می دهد.

وی با اشاره به تصویب لایحه در شورای اسلامی شهر تبریز مبنی وصول 20 درصد ارزش سرقفلی واحد های تجاری گفت: مصوبه قبلی شورای اسلامی در ارتباط با آخرین تعرفه عوارض محلی تبریز، کاهش مبنای محاسبه از 35 درصد به 25 درصد بود.

شهردار تبریز هدف از این مصوبه را کاهاش پرونده های مرتبط با اختلافات مالکان سرقفلی و شهرداری تبریز در شورای حل اختلاف دانست و گفت: تصویب و اجرای لوایح این چنینی موجب افزایش رضایتمندی شهروندان و مشارکت مالکان سرقفلی در حفظ و نگهداری مغازه های شهرداری مخصوصا در بافت فرسوده تبریز خواهد شد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود اظهار داشت: تمدید استفاده از ظرفیت تبصره 3 قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرح فاضلاب و بازسازی شبکه های فرسوده آب شهری تبریز با هدف توزیع متوازن در تمام نقاط شهر به ویژه بافت کم برخوردار است.

دکتر نجفی اضافه کرد: افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی از پرداخت حق انشعاب، مستثنی هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر