کد خبر: 858371
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
فرمانده انتظامی استان اصفهان :
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس یک وظیفه دینی و انسانی است از آمادگی کامل این فرماندهی برای تأمین امنیت این مراسم در تمام نقاط استان خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالرضا آقاخانی در رابطه با راهپیمایی روز قدس اظهار داشت:  امروز قدس نه‌ تنها متعلق به مسلمانان  است بلکه قلب تمامی مردم جهان از کوچک و بزرگ گرفته تا پیر و جوان برای آن می‌تپد و دل هر انسانی با مشاهده مظلومیت ساکنان سرزمین اشغال شده فلسطین به درد می‌آید.

وی افزود: روز قدس  یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که هوشمندانه جمعه آخر ماه رمضان هرسال را به نام روز قدس نام‌گذاری کردند و با این نام‌گذاری تاریخی خود جهان را بر علیه ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس خروشانند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هرسال اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس بیشتر از سال قبل می‌شود، گفت: امسال نیز با توجه به افزایش توطئه‌های رژیم صهیونیستی  در کشورهای اسلامی و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان این راهپیمایی از اهمیت خاصی برخوردار است و قطعاً این بار نیز ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی یک بار دیگر همزمان با موج خروشان جامعه جهانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته و فریاد تظلم خواهی آنان را به گوش جهانیان خواهد رساند.

وی با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه دینی و انسانی است از آمادگی 100 درصدی فرماندهی انتظامی استان برای تأمین امنیت این مراسم در سراسر استان خبر داد و گفت: اقدامات این فرماندهی در دو حوزه امنیتی  و ترافیکی انجام می‌شود تا شاهد هرچه با شکوهتر این مراسم در استان همیشه سرافراز اصفهان باشیم.

آقاخانی از آمادگی  تمامی  کارکنان این فرماندهی و خانواده‌های آنان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و ابراز کرد: نیروهای انتظامی نیز همگام و همدوش با سایر امت حزب اله علاوه بر تأمین امنیت مراسم در صفوف راهپیمایی شرکت کرده و فریاد انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی سر خواهند داد و یک بار دیگر با آرمان‌های امام (ره) و شهدا پیمان بسته و اعلام خواهند کرد که تا آخرین قطره خون پشتیبان ولایت و پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهند بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار