کد خبر: 858350
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
ویژه‌های جوان:
حسين مرعشي، سخنگوي حزب كارگزاران و از حاميان جدي حسن روحاني بر تغيير تيم اقتصادي دولت تأكيد كرده و گفته كه اولويت كشور امروز ديگر كنترل تورم نيست و ايجاد رونق اقتصادي است.
مرعشي در گفت‌وگويي گفته كه در مورد وزرا فكر مي‌كنم اگر آقاي روحاني افرادي را قوي‌تر از افراد موجود پيدا كند نبايد در تغيير ترديد كند، چون بالاخره مردم انتظاراتي دارند كه آن انتظارات بايد برآورده شود. اگر آقاي روحاني افرادي قوي‌تر از افراد موجود مي‌تواند پيدا كند و به ايشان پيشنهاد مي‌شود، حتماً تغيير را بر تثبيت بايد ارجح بداند. من براي ستاد اقتصادي آقاي روحاني خيلي احترام قائل هســتم... ولي اولويت كشور امروز ديگر كنترل تورم نيست. اولويت كشور ايجاد رونق اقتصادي است و من فكر مي‌كنم بايد در سازمان برنامه، در بانك مركزي و در وزارت اقتصاد، افراد توسعه‌گرا، افرادي با مشــي انبساطي كه دنبال انبساط در اقتصاد باشند و جسور به كار گرفته شوند.
 
گفتني است در دوران انتخابات حاميان روحاني انتقاد به او را برنمي‌تابيدند، اما با پيروزي روحاني، خود منتقد دولت شده و همان سخنان منتقدين اصولگرا را تكرار مي‌كنند. اين امر نشان مي‌دهد انتقادات اصولگرايان را درست مي‌دانستند، اما منافع جناحي جايي براي اذعان به اين درستي برايشان باقي نمي‌گذاشت.
 
***
جزاي نقدي در ازاي تخلف انتخاباتي دولتي‌ها
مديركل دادگستري استان اصفهان از محكوميت سه تن از فرمانداران اين استان به دليل تخلف انتخاباتي خبر داد.
احمد خسروي وفا گفته كه 166 پرونده تخلفات انتخاباتي در كل استان اصفهان تشكيل شده كه از اين تعداد 102 پرونده در حال رسيدگي است؛ 50 پرونده منع تعقيب يا برائت صادر شده، 10 پرونده محكوميت در دادگاه بدوي است، چهار مورد كيفرخواست صادر شده كه پرونده‌هاي آن آماده ارسال به دادگاه است.  او در ادامه گفته كه سه  نفر از فرمانداران استان اصفهان به دليل تبليغات زودهنگام و جانبداري در انتخابات محكوم به جزاي نقدي بدل از حبس شده‌اند اما حكم‌هاي آنان هنوز اجرا نشده است.  جزاي نقدي در ازاي تخلف انتخاباتي در فضاي مجازي با انتقاداتي روبه‌رو شده است.
  
***
مقايسه معنادار خبرنگار BBC بين عملكرد ايران و امريكا در قبال داعش
خبرنگار BBC اعتراف كرد: امريكا، جت سوري كه مواضع داعش را بمباران مي‌كرد، ساقط كرده است.  نفيسه كوهنورد، خبرنگار BBC كه ماه هاست براي گزارش جنگ با داعش در عراق به سر مي‌برد، در پست توئيتري نوشت: «امريكا جت سوري رو كه گويا مواضع داعش رو بمباران مي‌كرده، ساقط كرده. ايران داعش رو در ديرالزور با موشك‌زده ... اين جمله‌ها ربطي بهم ندارن؟»
 
 ***
نهيب روزنامه جمهوري اسلامي به برخي اصلاح‌طلبان
روزنامه جمهوري اسلامي در سرمقاله ديروز خود با دلايل متعدد ثابت مي‌كند كه اتهامات اين روزها به آيت‌الله كاشاني در مورد همكاري با امريكا براي كودتا عليه مصدق كاملا بي‌اساس است و در ادامه به سرزنش برخي اصلاح‌طلبان در اين مورد مي‌پردازد: « متأسفانه بعضي عناصر سياسي داخلي تحت تأثير شيطنت‌هاي امريكا قرار گرفته و با ديدن آن فيلم جعلي و اين اسناد گزينشي دچار احساسات مصدق‌گرايانه شده‌اند و به موضع‌گيري عليه آيت‌الله كاشاني روي آورده‌اند. حتي يكي از اين افراد كه بيش از ديگران احساساتي شده بود، گفت حالا كه همدستي كاشاني با كودتاي 28 مرداد ثابت شده، نام وي را از خياباني در تهران كه به نام اوست برداريد! تأسف در اين است كه اين قبيل افراد، خود را زيرمجموعه جناح اصلاحات كشور مي‌دانند ولي توجه ندارند كه با چنين سخناني، جناح سياسي خود را بي‌اعتبار مي‌كنند. اصلاح‌طلبان و اصولگرايان در عين حال كه اختلاف نظرها و تفاوت سليقه‌هايي دارند نبايد در برابر فريب‌كاري‌هاي دشمنان قسم خورده ملت، به ويژه امريكا هوشياري خود را از دست بدهند و فريب دغل‌كاري‌هاي اين شيطان را بخورند. كدام عقل سليمي حاضر مي‌شود امريكا را يك منبع موثق بداند و به ادعاهايش اعتماد كند؟ پس با توصيه اكيد قرآني «إِن جَاءكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَيَّنُوا» چه مي‌كنيد؟ به نيروهاي اصلاح‌طلب توصيه مي‌كنيم پيروزي‌هايي از قبيل آنچه در انتخابات شوراي شهر تهران نصيبشان شده آنها را مغرور نكند و به اتخاذ مواضع غيراصولي نكشاند.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
سیاستمداران امریکا خوب متوجه شده اند"اصلاح طلبان چقدر تشنه قدرت هستند"که برای تخریب رقیب خود"بازیچه خوبی برای بند بازی انان در داخل ایران می باشند"و الحق هم خوب شناخته اند"چگونگی عکس العمل انان ارزیابی می کنند"تا بتوانند از انان در اینده "در مسیر اهداف خود "بهره ببرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار