کد خبر: 858342
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
رئيس رسانه ملي با اذعان بر نقش صداوسیما در حفظ هویت ملی از جنگ تمام عیار رسانه‌ای دشمن علیه کشورمان خبر داد.
علي‌عسكري در آيين تقدير از برترين‌هاي مراكز استان‌هاي صدا‌و‌سيما در جشنواره‌هاي بين‌المللي و انتخابات با يادي از شهداي حادثه تروريستي تهران افزود: سپاه پاسداران يكي از اركان مهم امنيت جمهوري اسلامي است و اين اقدام آنها نشان مي‌دهد سپاه رشد كرده است و در زمين، دريا و غيره مي‌تواند كارهاي زيادي انجام دهد. رئيس رسانه ملي با اشاره به عملكرد صدا و سيما در حادثه تروريستي تهران افزود: صدا و سيما توانست اين حادثه را به خوبي روايت كند و خوش درخشيد. علي‌عسكري گفت: البته خود رسانه ملي، قطب و پرچم مبارزه با استكبار در جنگ نرم است و از روز اولي كه انقلاب شكل گرفت صدا و سيما به نام انقلاب اعلام موجوديت كرد، در جريان انقلاب صدا و سيما همپاي آن بود، در هشت سال دفاع مقدس رسانه ملي، صدا و تصوير رزمندگان را مخابره و جنگ را در افكار عمومي مديريت كرد و امروز هم در حوادث مختلف، صدا و سيما پرچم افتخار نظام بوده است.
 
وي گفت: رسانه‌اي كه با تمام قدرت در حفظ هويت ملي مي‌كوشد رسانه ملي است. وي ادامه داد: دشمنان همواره براي پايين كشيدن پرچم اين قدرت عظيم تلاش كرده‌اند و تأسيس ۲۵۰‌شبكه ماهواره‌اي براي جنگيدن با ما از جمله آنهاست. شبكه خبيث جم پيشتر ۱۵ شبكه داشت اما الآن ۵۰ شبكه شده و معلوم است كه از كجا نشئت مي‌گيرد. اينها دشمني با صدا و سيما به حساب مي‌آيد. رئيس رسانه ملي گفت: هرج و مرج فضاي مجازي كه از بابت آن هم متأسف هستيم يك نوع رقابت ناجوانمردانه با رسانه ملي است، با همه اين اوصاف در سال گذشته 83/1 درصد مردم تلويزيون و 29/5 درصد راديو را دنبال كرده‌اند و اين مسئله افتخارآميز است.
 
در انتخابات هم ۸۰ درصد مردم راديو و تلويزيون را دنبال كرده‌اند. علي‌عسكري ادامه داد: رسانه ملي در يك جنگ تمام عيار رسانه‌اي است و شما فرماندهان اين جنگ رسانه‌اي هستيد و تمام افرادي كه مي‌نويسند و فكر مي‌كنند عناصر قيمتي اين جنگ هستند، ما اميدواريم از حريم دين و هويت ملت ايران محافظت كنيم و رسانه‌اي كه با تمام قدرت هويت ملي را حفاظت مي‌كند رسانه ملي است.
 
وي با تقدير از فعاليت‌هاي دست‌اندركاران و هنرمندان مراكز استان‌هاي صدا و سيما گفت: ممكن است تعداد مخاطبان شبكه‌هاي سراسري صدا و سيما بيشتر باشد اما اعتماد به رسانه‌هاي استاني بالاتر است و شما صميمي‌تر و نزديك‌تر به مردم، در حال انجام كار هستيد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار