کد خبر: 858328
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
در راهپيمايي روز جهاني قدس صورت مي‌گيرد
دانش‌آموزان با اجراي طرح «قدس قلب من ا‌ست» و با شعار به خانه‌‌ات برگرد همزمان با تشكيل حلقه انساني حمايت از اماكن مقدس فلسطين با قشرهاي مختلف مردم در روز جهاني قدس فرياد ضد صهيونيستي سر مي‌دهند.
 در آستانه روز جهاني قدس‌، حامد علامتي دبير كل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان گفت: با حضور دانش‌آموزان سراسر كشور و با محوريت حمايت از ملت مظلوم فلسطين و ايجاد تقويت و حفظ روحيه دشمن‌ستيزي در بين دانش‌آموزان در راستاي استكبار‌ستيزي و تقويت بيداري اسلامي برنامه‌ها ويژه روز جهاني قدس در سطح ملي و فراملي با محوريت بيداري اسلامي تدارك ديده شده است.
 
علامتي تصريح كرد: مقدماتي فراهم شده تا دانش‌آموزان با استفاده از تلفن همراه خود از اين تريبون فيلم 30 ثانيه‌اي تهيه و به دبيرخانه طرح «قدس قلب من است» ارسال كنند.
وي بيان داشت: در قالب اين پويش از دانش‌آموزان سراسر كشور خواسته شده تا در يك حركت نمادين جمله «قدس قلب من است» را به صورت خلاقانه در كف دست خود بنويسند يا نقاشي كنند و در مسير راهپيمايي به نمايش بگذارند.
دبير كل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان ادامه داد: در پايان راهپيمايي روز جهاني قدس يك حلقه انساني از دانش‌آموزان در حمايت از اماكن مقدس فلسطين تشكيل مي‌شود و دانش‌آموزان فيلم و عكس اين حركت را مي‌توانند به دبيرخانه طرح «قدس قلب من است» ارسال كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار