کد خبر: 858281
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون - مسابقات ووشو

ملی‌پوش ووشوی ایران از حضور قدرتمند تیم ملی کشورمان در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان خبر داد.

عرفان آهنگریان در گفت‌وگو با ایسنا به شرایط خوب تیم ملی ووشو اشاره کرد و افزود: در چند سال اخیر تیم ملی ووشو در همه مسابقات بین‌المللی بعد از چین برای نایب قهرمانی جنگیده است. همیشه وقتی چین با تیم اصلی خود به مسابقات آمده است ما به مقام دوم رسیده‌ایم که جایگاه بسیار خوبی است. درست است این اولین حضور ووشوی ما در یونیورسیاد است اما مطئمن باشید مثل بازی‌های کشورهای اسلامی درخشش خیره‌کننده‌ای را از ووشوی ایران می‌بینید.

ووشو کار 60 کیلوگرم تیم ملی در مورد تمرینات خود برای انتخابی یونیورسیاد دانشجویان، گفت: تمرینات قبل اردویی خود را انجام می‌دهم تا با آغاز انتخابی‌ها از 11 تیرماه بتوانم نتایج قابل قبولی را کسب کنم. در هر وزن دو نفر برتر به اردوها می‌روند و از این دو نفر با صلاحدید کادرفنی ورزشکار اعزامی به مسابقات یونیورسیاد انتخاب خواهند شد که امیدوارم در این مسابقات حضور داشته باشم.

او با ابراز امیدواری از راهیابی دوباره خود به ترکیب تیم ملی ووشو، افزود: به حضور دوباره خود در تیم ملی امید زیادی دارم چون تمرینات سخت و خوبی را انجام می‌دهم. اوایل شهریور مسابقات یونیورسیاد است و پس از آن در 10 تا 15 مهرماه مسابقات جهانی را پیش‌رو داریم که امید زیادی برای حضور در این مسابقات دارم و امیدوارم که باز هم پیراهن تیم ملی ووشو را بر تن کنم.

آهنگریان در مورد سطح و اصلی‌ترین حریفان تیم ملی ایران، گفت: همیشه کشورهای آسیای شرقی جزو مدعیان و حریفان اصلی ما بوده‌اند که تیم ما را اذیت کرده‌اند. البته با پیشرفتی که تیم ملی ووشو کرده است ایران قرعه سخت تیم‌های دیگر است و این در شرایطی است که در سال‌های گذشته کشورهای دیگر قرعه سخت ما بودند اما الان ووشوی ایران حریف سرسختی برای کشورهای صاحب سبک در ووشو است.

ملی‌پوش ووشو در پایان با اشاره به اهمیت بالای بازی‌های آسیایی، تاکید کرد: بزرگترین رویداد ووشو بازی‌های آسیایی است و باید بتوانیم بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشیم چون ووشو در المپیک جهانی حضور ندارد. با توجه به این مهم همه ورزشکاران تلاش خود را می‌کنند تا بهترین نتایج را در این بازی‌ها کسب کرده و از الان قول می‌دهم که ووشو عملکرد خیره‌کننده‌ای خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار