کد خبر: 858248
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
دیدار تیم های فوتبال سپاهان و ماشین سازی تبریز

شاگردان کرانچار در دیدار تدارکاتی به مصاف امیدهای باشگاه می‌روند تا تکلیف تعدادی از بازیکنان برای ماندن یا رفتن از تیم مشخص شود.

به گزارش ایسنا،‌ سپاهان اصفهان با آمدن زلاتکو کرانچار جان دوباره گرفته و تمرین‌های تیم نیز با حضور این مربی کروات و همچنین بازیکن جدید در اصفهان در حال پیگیری است. همچنین یک بازیکن جدید افغان این روزها با سپاهان تمرین می‌کند تا شاید نظر مثبت کرانچار را به خود جلب کند.

مرتضی رمضانی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با ایسنا، ابتدا درباره غیبت ساسان انصاری و ملی‌پوشان در تمرین‌های سپاهان اظهار کرد: ساسان انصاری در روز افتتاحیه تمرین‌های تیم حضور داشت و از دیروز (دوشنبه) هم به ما ملحق شد. این بازیکن با اجازه کرانچار به مرخصی رفته بود. همچنین پورقاز و آقایی دو ملی‌پوش تیم با دستور سرمربی تیم تا چهارم تیر استراحت می‌کنند.

وی در مورد جذب بازیکن خارجی نیز بیان کرد: یکسری بازیکن خارجی توسط ایجنت‌ها از طریق نامه و ارسال فیلم به کرانچار پیشنهاد شده که تعدادشان زیاد است. تعدادی از آنها با نظر کرانچار در تمرین‌ها شرکت می‌کنند. یک بازیکن افغان هم سه چهار جلسه با تیم تمرین کرده و کرانچار یک‌شنبه نظرش را در مورد او خواهد داد.

مدیررسانه‌ای باشگاه سپاهان همچنین درباره سهمیه باقیمانده تیم برای جذب بازیکن لیگ برتری گفت: کادرفنی تیم به نیازها نگاه می‌کند و عجله‌ای هم دراین زمینه ندارد چون زمان زیادی باقیمانده است. به هرحال جپارف هنوز تکلیفش مشخص نشده و خروج احسان حاج‌صفی هم تاحدودی قطعی است. بنابراین باید سهمیه آخر را با برنامه ریزی جذب کرد.

رمضانی درباره آخرین وضعیت احسان حاج‌صفی، علی کریمی و سرور جپارف به ایسنا گفت: باشگاه یونانی با توجه به اینکه حاج صفی بازیکن آزاد است، مکاتبه‌ای با ما نداشته است تا در جریان انتقالش قرار بگیریم. با این حال ما اشتیاق کامل خود را به تمدید قرارداد این بازیکن ابراز کرده‌ایم اما حاج‌صفی از باشگاه خواسته که اجازه دهد امسال خارج از کشور بازی کند. علی کریمی نیز بازیکنی است که هر باشگاهی دوست دارد او را داشته باشد. سپاهان هم خانه اوست و علاقه زیادی به جذبش داریم. ابتدا باید صحبت‌هایی با او داشته باشیم و شاید نیاز به بررسی‌های بیشتر باشد. در مورد جپارف هم موضع باشگاه، همان مواردی بود که در بیانیه اعلام شد و اتفاق جدیدی در این رابطه نیفتاده است.

او در پایان از برگزاری بازی تدارکاتی خبر داد و خاطرنشان کرد: سپاهان شنبه عصر به مصاف تیم امید باشگاه می‌رود. همچنین امین جهان‌عالیان مهاجم سابق تیم که در زمان عبدالله ویسی کنار گذاشته بود، در صورت رضایت کرانچار به تیم اضافه خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار