کد خبر: 858246
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
ویژه برنامه های روز قدس در شبکه چهار سیما اعلام شدند.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، به مناسبت روز قدس شبکه چهار سیما ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است که به شرح زیر اعلام می شود:

مستند پنج دور بین شکسته به کارگردانی عماد بورنات و گای داوودی که روایتی است از رنج روزانه مردم فلسطین که داستان سال ها مقاومت فلسطینیان ساکن روستای بلعین (روستایی در 12 کیلومتری رام الله) را  برای باز پس گیری اراضی خود از غاصبان رژیم اشغالگر قدس به تصویر می کشد. مستند پنج دوربین شکسته روز پنج شنبه 1 تیر ماه ساعت 18:45 از شبکه چهار سیما پخش و روز جمعه 2 تیر ساعت 7:45 بازپخش می شود.

مستند مارون الراس، مثلث پیروزی که در سال 1391 توسط محمدرضا پورحسین ساخته شده که این مستند به بررسی نقش روستای مارون الراس در جنوب لبنان در جنگ 33 روزه اسرائيل عليه جنوب لبنان و شرح فداکاری ها و ايستادگی شهدای اين منطقه عليه رژيم صهيونيستی می پردازد.کارشناسان حاضر در برنامه ابراهيم علويه، منا بيضون، عبدالرحمن فارس، حاج ابوعباس فارس، ام حسن کرنيب، ام غازی، حسن فارس، نجم فارس می باشند . مستند «مارون الراس، مثلث پیروزی» روز پنج شنبه 1 تیر ماه ساعت 24:00 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

فیلم های سینمایی که به مناسبت روز قدس برای پخش از شبکه چهار در نظر گرفته شده اند عبارتند از : نبرد الجزایر و سایه های شهر .

فیلم سینمایی نبرد الجزایر به کارگردانی Gillo Pontecorvo در سال 1966 ساخته شده و داستان فیلم  به مبارزات نهضت آزادیبخش الجزایر و تلاش آنها در  راستای استقلال کشورشان اختصاص دارد. فیلم سینمایی نبرد الجزایر به مدت 110 دقیقه روز پنج شنبه 1 تیر ساعت 21:00 از شبکه چهار سیما پخش و روز جمعه ساعت 9:15 بازپخش می شود.

فیلم سینمایی سایه های شهر در سال 1388 به کارگردانی مرتضی آتش زمزم  ساخته شده که مجدی مشموشی، کارتیا کعده، نغمه بدوی، پوتین حداد، حسین مهری و ... در این فیلم سینمایی نقش آفرینی می کنند و در داستان فیلم می بینیم : زن جوانی به نام  آیدا  به ظاهردر سانحه  قایقرانی کشته شده  است، داستان بامراسم تدفین او اغاز می شود در بازگشت به گذشته مشخص می گردد که او برخلاف میل  خانواده بامیشل ابوفاضل ازدواج نموده در ادامه  تشکیلات  جاسوسی رژیم صهیونیستی -موساد میشل را تهدید به قتل آیدا می کند واز اومی خواهد کیف حاوی اورانیوم را باخود به تهران ببرد تا چهره  جمهوری اسلامی ازاین طریق مخدوش شود ، طی در گیری امنیتی لبنان... .سینمایی سایه های شهر روز جمعه 2 تیر ماه ساعت 16 پخش خواهد شد.

در آخرین جمعه رمضان 96 ، روز جهانی قدس از ساعت 11:00 الی 13:00 شبکه چهار سیما نیز همزمان با راهپیمایی روز قدس و هم پیمان با مردم مسلمان جهان، بصورت زنده مراسم راهپیمایی روز قدس به تصویر خواهد کشید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار