کد خبر: 858242
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
جهان ورزش در چنین روزی

جهان ورزش در چنین روزی شاهد برد به یادماندنی برزیل با شاهکار رونالدینیو و انتخاب گواردیولا به عنوان سرمربی بارسای B بوده است.

به گزارش ایسنا، جهان ورزش در چنین روزی شاهد اتفاقات به یاد ماندنی بوده است. در این روز و در سال ۲۰۰۲ تیم ملی فوتبال برزیل توانست با نتیجه ۲ بر یک انگلیس را شکست دهد. هر چند ابتدا انگلیس با ضربه مایکل اوون پیش افتاد ولی در ادامه ریوالدو و رونالدینیو برای برزیل گلزنی کردند.

گل زیبای رونالدینیو با اشتباه دیوید سیمن یکی از زیباترین گل‌های این دوره از رقابت‌ها بود. برزیل در نهایت موفق شد قهرمان جام جهانی شود.

چنین روزی در سال ۲۰۰۷، پپ گواردیولا به عنوان سرمربی بارسای B انتخاب شد و در این تیم عملکرد خوبی داشت و در ادامه نیز با اثبات خود توانست هدایت تیم اصلی بارسلونا را بر عهده بگیرد و دوران شکوهمندی در این تیم داشته باشد.

همچنین در چنین روزی پله توانست سومین قهرمانی خود با تیم ملی برزیل را در سال 1970 به دست بیاورد. از او به عنوان بزرگترین بازیکن تاریخ جام جهانی یاد می شود که توانسته است 3 قهرمانی در جهان داشته باشد.

امروز همچنین تولد میشل پلاتینی فوق ستاره سابق تیم ملی فرانسه است که البته با ورود به دنیای ریاست وجهه خود را خراب کرد و محبوبیت خود را از دست داد. او اولین بازیکن تاریخ بود که توانست سه توپ طلا به دست بیاورد که در ادامه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از او پیشی گرفتند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار