کد خبر: 858238
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
محمد علی شجاعی

دبیر فدراسیون تیر و کمان استعفای محمدعلی شجاعی را تکذیب کرد.

رضا کیارستمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره استعفای محمدعلی شجاعی از ریاست فدراسیون تیروکمان، با توجه به اتمام دوران ریاست وی در این فدراسیون، اظهار کرد: تاکنون هیچ استعفای از سوی وی دریافت نکرده‌ایم و وی همچنان به عنوان رییس فدراسیون به کار خود مشغول است.

او گفت‌: ما در حال حاضر منتظر ابلاغ رسمی از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم تا تکلیف این فدراسیون را از نظر انتخابات مشخص کند و به صورت شفاف عنوان کند که آیا نیاز به ثبت‌نام مجدد کاندیداها هست یا انتخابات طبق ثبت‌نام قبلی برگزار خواهد شد.

کیارستمی در پاسخ به این پرسش که طبق گفته معاون ورزش حرفه‌یی و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اساسنامه فدراسیون تیروکمان نیاز به تایید فدراسیون جهانی دارد، نظر شما در این باره چیست؟ افزود: تا به الان وزارت ورزش و جوانان هیچ ابلاغ رسمی مبنی بر این که اساسنامه فدراسیون تیروکمان نیاز به تایید دوباره فدراسیون جهانی دارد به ما ارسال نکرده است. ضمن این که اساسنامه ما جدید است و در چهار سال گذشته مورد تایید فدراسیون جهانی قرار گرفته است. اگر وزارت ورزش بخواهد دوباره اساسنامه فدراسیون تیروکمان مورد تایید فدراسیون جهانی قرار بگیرد باید به صورت رسمی این موضوع را به ما ابلاغ کند تا ما دوباره برای تایید نهایی به فدراسیون جهانی اساسنامه را ارسال کنیم. به‌ هر حال هیچ مشکلی از نظر اساسنامه ای نداریم و ما طبق اساسنامه قبلی کار خود را پیش می بریم.

کیارستمی در پایان گفت‌: ما منتظر هستیم تا وزارت ورزش و جوانان دقیقا بگوید انتخابات فدراسیون تیروکمان چه زمانی برگزار می‌شود. نزدیک به ۹ ماه است که از زمان ثبت‌نام کاندیداها سپری می‌شود و ما هم چنان منتظر اعلام زمان برگزاری انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم تا تکلیف این فدراسیون هر چه‌ زودتر مشخص شود.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار