کد خبر: 858225
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
وزیر نیرو گفته که نگرانی‌ها برای جیره‌بندی آب در برخی شهرها مرتفع شده است.
تسنیم: وزیر نیرو گفته که نگرانی‌ها برای جیره‌بندی آب در برخی شهرها مرتفع شده است.
 
حمید چیت‌چیان وزیر نیرو در حاشیه نشست امروز (چهارشنبه 31 خرداد ) هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال جیره بندی آب در فصل تابستان گفت: در نتیجه بارش‌هایی که در ابتدای امسال رخ داد، نگرانی ما نسبت به بسیاری از شهرها مرتفع شد.
 
وی با تاکید بر مدیریت مصرف آب، ادامه داد: همیشه چه در سال‌هایی که دچار کمبود باران هستیم و چه سال‌هایی که در شرایط عادی قرار داریم، نیازمند مدیریت مصرف آب هستیم؛ شرایط کشور ما این‌چنین است؛‌ کشور ما کشوری است که 210 میلیمتر در سال بارش دارد و این کمتر از یک سوم میانگین بارندگی جهان است.
 
وزیر نیرو اضافه کرد: البته در برخی شهرها از سال‌های گذشته کمبودهایی به صورت سنتی داریم که تلاش می‌کنیم این مشکلات را در سال آینده با احداث آب شیرین‌کن‌ها در طول سواحل خلیج فارس و دریای عمان به صورت کامل برطرف کنیم؛ شرایط امسال این مناطق مشابه سال‌های گذشته است.
 
چیت چیان با اشاره به  عملیات موشکی سپاه به مرکز فرماندهی داعش در سوریه گفت: ملت ایران اگر در درون خودش از گرایش‌های سیاسی گوناگون برخوردار باشد، اما در دفاع از نظام، انقلاب و آرمان‌های شهدا و امام راحل همه یکپارچه هستند و هر کس به‌خواهد کوچکترین نگاه چپ از خارج به کشور کند، ملت ما در برابر او به صورت یکپارچه می ایستد.
 
وی ادامه داد: اقدام سپاه در موشک زدن به مراکز فرماندهی تروریست‌ها توسط همه تایید می شود، از این اقدام خوشحالیم و این حرکت را نشانه صلابت ملت ایران در برابر هر دشمن خارجی می‌دانیم.
 
وزیر نیرو با اشاره به  روز قدس ادامه داد: ضرر بزرگی که تروریست‌ها به جامعه اسلامی زده اند این است که با اقداماتشان کاری می‌کنند که مساله فلسطین دچار فراموشی شود؛ روز قدس مساله فلسطین را به همه ملت های اسلامی یادآوری می کند.
 
چیت‌چیان افزود: مردم با حضور یکپارچه در روز قدس اعلام می‌کنند که آرمان فسلطین همچنان برای ما مساله ای مهم است؛ علاوه بر این، مخالفت خود را با کسانی که موجب آوارگی ملت مسلمان فلسطین شده است و همین‌طور کسانی که تروریست‌ها را حمایت می کند اعلام خواهند کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار