کد خبر: 858206
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
اعلام ویژه برنامه های فرهنگسرای رازی در مسیر راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان
فرهنگسرای رازی همزمان با روز قدس نگارگذر تاریخ انقلاب را در مسیر راهپیمایی روزه داران برپا می کند.
به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 11،غرفه فرهنگسرای رازی در آخرین جمعه ماه رمضان با برنامه های فرهنگی میزبان روزه داران است.
بر اساس این گزارش مراجعین می توانند در این روز ضمن بازدید از نگار گذر انقلاب که اختصاص به ارائه تصاویر مختلفی با ذکر توضیحات دورانهای مختلف انقلاب اسلامی به تفکیک زمانی دارد مروری سریع بر فرازهای تاریخی پر اهمیت ایران اسلامی داشته باشند.
این گزارش می افزاید: بخش اول این نگار گذر وقایع سالهای 42 تا 57 و موضوع کاپیتالاسیون را مورد بررسی قرار می دهد و بررسی وقایع سالهای 57 تا زمان قطع رابطه با آمریکا هم چون روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی بخش دوم این نگار گذر است که مراجعین بطور مختصر با وقایع پیش از وقوع جنگ تحمیلی آشنا می شوند. آشنایی با دوران جنگ و وقایع آن یکی دیگر از قسمت های این نگار گذر است که شامل آزاد سازی خرمشهر،بمبارانهای شیمیایی،حماسه شهید حسین فهمیده و شهدای غواص می باشد و در بخش پایانی نیز مضامینی ازقبیل خودکفایی،انرژی هسته ای،تجهیزات موشکی،پیشرفتهای علمی ،سلولهای بنیادی و سد سازی ارایه شده است.
بخش دلنوشته و امضا طومار علیه استکبار و ایستگاه عکس سلفی با شعار های انقلابی نیز از دیگر برنامه های غرفه فرهنگسرای رازی است.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 55423353تماس بگیرند و یا برای کسب اطلاعات به فرهنگسرای رازی واقع در میدان قزوین،خیابان قزوین،خیابان شهید مرادی بوستان رازی فرهنگسرای رازی مراجعه کنند..


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار