کد خبر: 858188
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
ویژه برنامه تلویزیونی مخاطب خاص پنجشنبه های هر هفته از کربلایی معلی در قاب شبکه سوم سیما پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی ویژه برنامه مخاطب خاص  این برنامه  با موضوع اصلی "خانواده منتظر،تربیت حسینی و مباحث در ذیل آن، با حضور کارشناسان دینی و اخلاقی و اجرای رسالت بوذری ،پنجشنبه هر هفته ساعت 23 بصورت زنده و مستقیم از شهر کربلا معلی به روی آنتن می رود.
پخش آیتم های تولیدی و اختصاصی برنامه مخاطب خاص از کربلای معلی ،گزارش هایی از جانبازان و مادران شهدا ،زیارت به نیابت از دوست داران سفر به کربلا وتقدیم ان به حضرت سیدالشهدا کلیپ های کوتاه مدح خوانی از جمله بخش های تصویری جذابی است که در این برنامه پخش می شود.
برنامه مخاطب خاص هدیه مشترک گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سوم سیما و به تهیه کنندگی سازمان هنری رسانه ای اوج می باشد که از کربلای معلی تقدیم عاشقان اهل بیت علیه السلام می شو د.
علاقه مندان و مخاطبان محترم برنامه جهت اطلاع از بخش های مختلف برنامه هرهفته به کانال تلگرامی @mokhatab3 مراجعه  و جهت پخش واگویه ها با حضرت ابا عبدالله حسین علیه السلام در برنامه وهر گونه پیشنهاد وانتقادمی توانند با  شماره تلفن  02142887777 تماس ویا به سامانه پیامکی 30001444 پیامک نمایند .
لازم به ذکر استثنا  برنامه پنچشنبه اول تیرماه ساعت 30 دقیقه بامداد از کربلا معلی بصورت زنده و مستقیم به روی  آنتن خواهد رفت .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار