کد خبر: 858179
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
معاون دادگستری اردبیل خبر داد
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران و تولید در سال گذشته با عملکرد مطلوب و مناسب کمی و کیفی خود توانست رتبه اول کشور را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، یوسف خدادادی در جمع خبرنگاران در گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: ما بحث حمایت از سرمایه‌گذاران را که به شکل مشروع و قانونی در استان در این زمینه فعالیت می‌کنند، همچنان انجام می‌دهیم و تلاشمان بر این است تا نتیجه این کار رفع موانع تولید از پیش روی تولیدکنندگان وسرمایه‌گذاران باشد.

وی به برگزاری مرتب جلسات کمیته حمایت قضایی در رفع مشکلات تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و صنعتگران اشاره کرد و گفت: براساس ارزیابی‌های انجام شده در سال گذشته این کمیته از لحاظ کیفی و کمی رتبه ممتاز کشور را به دست آورده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تصریح کرد: سال گذشته ما 13 جلسه را برگزار کردیم و در 58 مورد به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی رسیدگی شد تا براساس مصوبات زمینه حل مشکلات آنها که عمدتاً بانکی بوده، برطرف شود.

خدادادی با قدردانی از همراهی خوب اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل در برگزاری مرتب این جلسات و رفع موانع و مشکلات پیش رو افزود: امسال نیز با نامگذاری که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال انجام شده تمام سعی و همت بر این است تا در قالب این جلسات مشکلات و موانع تولیدکنندگان و فعالان این عرصه برطرف شود.

وی همچنین به ورود دادستان اردبیل به مباحث مربوط به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اشاره کرد و ادامه داد: دادستان اردبیل با دلسوزی تمام به مشکلات کارخانه ذوب آهن رأساً وارد شده و در صدد حل این موانع و مشکلات است که امیدواریم نتایج آن مثبت و مناسب باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر