کد خبر: 858138
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
در بازدید از شهرداری منطقه ۶ صورت گرفت؛
شهردار تبریز ضمن بازدید از محلات سطح حوزه شهرداری منطقه ۶ تبریز، دستورات لازم در زمینه توسعه و حل نیاز شهروندان این اهالی این منطقه را صادر کرد.
شهردار تبریز در بازدید از محلات اوغلی و آناخاتون در حوزه شمال غرب تبریز در جریان مشکلات و مطالبات اهالی این منطقه قرار گرفت.

وی با بررسی مشکلات اهالی و محلات غرب تبریز دستورات لازم را در زمینه آسفالت ریزی، جدولگذاری، توسعه فضای سبز این محلات صادر کرد.

دکتر نجفی، در بازديد از روستای اوغلي با پيگيري تحويل روستا از دهياري به شهرداري، دستور آسفالت اساسي خيابان ورودي اصلي روستا توسط سازمان عمران شهرداری تبریز را صادر کرد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت تسریع اجرای عملیات آسفالت پياده روهاي خيابان ورودي اصلي به منطقه، خاطر نشان کرد: پيگيري اعطای وام ٣ ميليوني به واحدهاي مسكوني مشرف به خيابان اصلي جهت اجراي نماي ساختمانها، سمپاشي محدوده جهت مبارزه با حيوانات موذي و پروژه تعويض باكسهاي زباله و جلوگيري از تخليه نخاله در معابر و سطح کوی خیابانها در اولویت خدمات شهرداری منطقه ۶ تبریز باشد.

گفتنی است، اجرای برنامه های خدمات محله ای در محدوده معابر و کوچه های آناخاتون از جمله آسفالت ریزی و لکه گیری، سم پاشی و توسعه فضای سبز، زیباسازی و رنگ آمیزی و اصلاح آلودگیهای بصری سطح محله آناخاتون طی چند ماه گذشته توسط عوامل و پرسنل شهرداری منطقه ۶ تبریز انجام شد.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
با سلام مشکلات اساسی روستای اوغلی درمانگاه داروخانه درروستا وجود ندارد مردم منطقه درمضایقه کامل بسر نبرند با تشکر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر