کد خبر: 858137
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
با موضوع امام رضا (ع) و خاندان آن حضرت ؛
تاکنون بیش از 293 اثر با موضوع حضرت رضا علیه‌السلام و خاندان آن حضرت، از نويسندگان داخلي و خارجي به زبان‌هاي مختلف به دبيرخانه دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوي رسیده است.

دبير اجرائي دهمين جشنواره بين المللي انتخاب كتاب سال رضوي با بیان این خبر گفت: از مجموع"293 اثر  رسیده به دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوي،  تعداد 10 نسخه پايان نامه ، 23  عنوان كتاب ديجيتال، تعداد 240 جلد كتاب و  تعداد20 اثر در بخش حمايت از آثار رضوي می باشد.

مهدی قیصری نیک  خاطر نشان کرد: آثار رسیده به جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی به زبانهاي مختلف نظیر فارسی، عربي، انگليسي، فرانسوي، اسپانيايي، اردو، تركي آذربايجاني، سواحيلي، كره اي و ازبكي می باشد.

 وی با بیان اینکه تاکنون استقبال نویسندگان و ناشران در این دوره از جشنواره خوب بوده و تنوع آثار به زبانهای خارجی نیز خوب است، اظهار داشت: دهمین جشنواره کتاب سال رضوی تا 31 خردادماه سال جاری تمدید گردید تا آن دسته از نویسندگان و ناشرانی که نتوانسته‌اند آثار خود را به جشنواره برسانند تا تاریخ فوق اقدام نمایند.

وی اشاعه و ترويج فرهنگ منور رضوی،گسترش فعاليت‌هاي علمي، هنري و پژوهشي مرتبط با سيره و ابعاد مختلف شخصيت امام رضا(علیه‌السلام)، شناسايي، تجليل و حمايت از توليدكنندگان آثار برتر فرهنگي و هنري در این زمینه و كمك به انتشار گستردة آن‌ها  را از اهداف برگزاری دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی عنوان کرد و اظهار داشت: دهمین جشنوارة بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی در بخش‌های کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایان‌نامه برتر، ناشر برتر و حمایت از آثار رضوی با موضوع امام رضا(علیه‌السلام) و خاندان آن حضرت، برگزار می شود.

وی اضافه کرد: نویسندگان، فعالان حوزه فرهنگ رضوی و ناشران می توانند تا 31 خردادماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی ارسال نمایند، مراسم اختتامیه جشنواره نیز همزمان با دهة کرامت، در سازمان کتابخانه‏ها، موزه‏ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می شود.

   گفتنی است که نویسندگان، ناشران و فعالان حوزه فرهنگ رضوی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این جشنواره به سایت جشنواره به نشانی http://library.aqr.ir/ketabsal مراجعه نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار