کد خبر: 858104
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹
فروشنده برنج كه متهم است يكي از مشتريانش را با تصادف عمدي به كام مرگ كشانده، جرمش را انكار كرد.
فروشنده برنج كه متهم است يكي از مشتريانش را با تصادف عمدي به كام مرگ كشانده، جرمش را انكار كرد.
به گزارش خبرنگار ما، روز اول بهمن‌ماه سال قبل بود كه قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس مأموران پليس از مرگ مشكوك مرد جواني با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شد. بررسي‌ها نشان داد ساعتي قبل مرد جواني به نام ابراهيم در حوالي خيابان سراج در شرق تهران زير‌چرخ‌هاي خودروي نيسان‌آبي‌رنگي به شدت زخمي شده است و بعد از انتقال به بيمارستان فوت مي‌كند.
يكي از شاهدان گفت: عامل حادثه مردي به نام ارسلان است. او ابراهيم را عمدي زير‌‌چرخ‌هاي خودرواش به قتل رساند و فرار كرد. ارسلان برنج فروش است. يك‌سال قبل يك‌ميليون و 900 هزار تومان به ارسلان پول دادم تا براي من از شمال برنج بياورد. به غير از من، ابراهيم هم 900 هزار تومان به او پول داده بود تا برايش برنج بياورد، اما او هر روز بهانه مي‌گرفت. در اين مدت من و مقتول چند بار به سراغش رفتيم تا برنج يا پول‌مان را بگيرم، اما بهانه مي‌آورد تا اينكه امروز يكي از دوستانم گفت با ارسلان در خيابان سراج قرار گذاشته است و از ما خواست به آنجا برويم و پولمان را از  او بگيریم. پس از اين بلافاصله من و مقتول همراه پسرم و يكي از بستگانم به محل قرار رفتيم كه متوجه شديم ارسلان داخل خودرواش كنار خيابان توقف كرده است. ارسلان وقتي ما را ديد تصميم به فرار گرفت كه ابراهيم جلو خودرواش ايستاد تا مانع فرار او شود، اما ارسلان با خودرو او را زير گرفت و فرار كرد.
مأموران پليس در جريان بررسي‌هاي بعدي مخفيگاه متهم را در روستايي در شمال كشور شناسايي و او را بازداشت كردند. متهم صبح ديروز به دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد. او با انكار قتل گفت: من برنج‌فروش هستم. حدود يك‌سال قبل يكي از مشتريانم به نام ستار 3 ‌ميليون و 300 هزار تومان از من برنج خريد، اما پولش را نداد. ستار مدعي بود كه از او كلاهبرداري كرده‌اند و از من براي پرداخت بدهي‌اش مهلت گرفت. مدتي بعد ستار 500 هزار تومان به حساب من واريز كرد و درخواست برنج كرد و من هم براي او برنج فرستادم تا اينكه بار ديگر 2 ميليون تومان نقدي از من برنج خريد، اما چند روز بعد با من تماس گرفت و گفت برنج‌هاي من مرغوب نيست و من هم برنج‌هايم را پس گرفتم و به او گفتم بابت بدهي‌اش حساب مي‌كنم. ستار اصرار داشت پول برنج‌ها را پس بدهم، اما من از او طلب داشتم به همين دليل به او پولي ندادم. او خيلي ناراحت بود تا اينكه روز حادثه همراه يكي از دوستانش با من قرار صوري گذاشت. وقتي سر قرار رفتم آنها مرا به شدت كتك زدند و من هم از ترس سوار خودروام شدم و فرار كردم كه متوجه نشدم با ابراهيم كه از مشتريانم بود، تصادف كرده‌ام. وي در پايان گفت: من به ابراهيم بدهكار بودم، اما اصلاً قصد قتل او را نداشتم.  ستار هم در جلسه بازجويي گفت: متهم دروغ مي‌گويد ما با نقشه قبلي نرفتيم به همين دليل خودرومان را آن طرف خيابان پارك كرديم وگرنه مي‌توانستيم طوري پارك كنيم كه راه فرار او را سد كنيم. او روز حادثه عمدي ابراهيم را زير گرفت و فرار كرد.  برادر مقتول هم كه در دادسرا حاضر بود به خبرنگار ما گفت: متهم سابقه تصادف مرگبار دارد. او سال 91 تصادف مرگباري داشت كه ديه پرداخت كرد و اين بار هم قصد صحنه‌سازي دارد.  در پايان متهم با قرار بازداشت موقت براي تحقيقات بيشتر به دستور قاضي منافي‌آذر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار