کد خبر: 858101
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
تولیسو

گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه بایرن مونیخ از حضور در این تیم آلمانی بسیار خوشحال است و اطمینان دارد که روزهای خوبی در انتظار او است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از کیکر، کورنتین تولیسو، بازیکن ۲۲ ساله  سابق لیون با قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون پوند به بایرن مونیخ پیوست تا به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه بایرن  انتخاب شود.

این بازیکن جوان که آینده درخشانی در انتظارش است از پیوستن به بایرن  بسیار خوشحال است. او گفت‌: حضور در بایرن مونیخ زندگی من را تغییر خواهد داد. اطمینان دارم که انتخاب درستی داشته‌ام و می‌توانم در تیم‌ ‌بزرگ بایرن موفق ظاهر شوم. من هیچ‌گاه از خانواده‌ام دور نشده‌م اما باید خود را آماده این چالش بزرگ کنم.

کورنتین تولیسو در پایان سخنان خود، ‌اضافه کرد: بایرن مونیخ یکی از تیم‌هایی بود که به آن علاقه داشتم. وقتی فهمیدم که آنها در جذب من اصرار دارند یک لحظه هم درنگ نکردم. آنچلوتی نخستین کسی بود که با من تماس گرفت. او مربی بزرگی است و در هر تیمی که بوده عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته است. آنچلوتی به من گفت‌ که در بایرن مونیخ  پیشرفت خواهم کرد و او به من نیاز دارد و همین باعث شد که همه چیز خیلی سریع اتفاق بیفتد.

قرار است که تولیسو جای خالی ژآبی آلونسو را در میانه میدان برای بایرن مونیخ پر کند و باید دید که آیا موفق می‌شود چنین مسئولیت بزرگی را به خوبی انجام دهد یا نه.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار