کد خبر: 857954
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
هفتمین اردوی تابستانی «طعم جبهه» با حضور دانش آموزان استان تهران به میزبانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از نیمه تیر ماه لغایت بیستم شهریور ماه برگزار می شود.
اصغر رضوانی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اعلام خبر فوق گفت : بعد از ماه مبارک رمضان و در روزهای شنبه لغایت چهارشنبه هر هفته تالار های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سراسر نمای مقاومت میزبان برنامه اردویی «طعم جبهه» و بازدید دانش آموزان مناطق محروم کشور می باشد.

وی اظهار داشت : برنامه طعم جبهه شامل اردوهای یک روزه دانش آموزی است که دانش آموزان شهرستان های استان تهران و شهر تهران علاوه بر بازدید از تالار ها و سراسر نمای مقاومت به تماشای فیلم های سه بعدی و اجرای تئاتر دفاع مقدس خواهند نشست .

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: برای چهارمین سال متوالی نیز دانش آموزان مناطق محروم کشور با همکاری موسسه علوی وابسته به بنیاد مستضعفان در فصل تابستان و در قالب اردو های یکروزه از تالارهای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید می کنند.

رضوانی در خاتمه گفت: با توجه به همزمانی اردوهای یک روزه «طعم جبهه» و بازدید دانش آموزان مناطق محروم که به مدت 11 هفته برگزار می شود ؛ برنامه ریزی و زمانبندی بازدید حدود 26 هزار دانش آموز و به تفکیک اردوهای دختران و پسران انجام گرفته است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار