کد خبر: 857898
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
مديرعامل شركت گاز استان اردبيل خبر داد
مديرعامل شركت گاز استان اردبيل گفت: برای ارتقاء شيوه‌های نوين آموزشی سامانه آموزش مجازی شركت ملی گاز ايران در شركت گاز استان اردبيل مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فیروز خدایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تغيير راهكارهای آموزشی و لزوم بروزرسانی بسترهای آموزشی امكان دسترسی به نرم افزار تحت وب آموزش مجازی برای كليه كاركنان شركت گاز استان فراهم گرديده است.

وی به امكان بهره مندی كاركنان در شهرهای مختلف استان از سامانه آموزش مجازی اشاره كرد و افزود: كاهش هزينه برگزاری دوره‌ها و افزايش راندمان يادگيری امكان مطالعه محتوی دوره‌ها در چندين نوبت و از بين بردن محدوديت زمانی و مكانی از مزيت‌های اين نرم افزار است.

مديرعامل شركت گاز استان اردبيل با تاكيد بر اهميت استفاده از فن آوری‌های نوين در جهت افزايش بهره وری در سطح سازمان تصریح کرد: راه‌اندازی و بهره‌برداری موفق از سامانه آموزش مجازی در شرکت گاز استان اردبيل که با پيگيری های واحد آموزش تحقق يافته است و با تقويت بسترهای لازم شاهد افزايش بهره‌وری و کاهش هزينه‌ها خواهیم بود.

نائب رئيس هيئت مديره شركت گاز استان اردبيل بیان کرد: در سالی كه به شعار راهبردی اقتصاد مقاومتی توليد-اشتغال مزين شده است با یاری خداوند متعال و همدلی هر چه بیشتر همكاران ساعی علاوه بر آموزش بهینه و هدفمند همکاران در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان و رساندن سازمان به اهداف متعالی خود گام های موثری برداریم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر