کد خبر: 857880
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
امام جمعه تبریز:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز حضور بخش خصوصی را در تحقق اقتصاد مقاومتی مهم بر شمرد و اظهارکرد: بخش خصوصی محور بخش اقتصادی است و بایستی با تمام قوا در میدان باشد.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جمع مدیران کل و همکاران حوزه ICT استان آذربایجان شرقی با قدردانی از خدمات این مجموعه در استان، گفت: نقش حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه اشتغالزایی در عصر کنونی بارز است و بایستی با میدان دادن به جوانان از ابتکار و نبوغ آن ها استفاده کرده و تا جایی که می توان در این حوزه اشتغال ایجاد کرد.
وی با لبیان اینکه دولت تنها نقش راهبری؛ نظارت و برنامه ریزی دارد و باید از ورود مستقیم ممانعت کند، تاکید کرد: چرخ اقتصاد بایستی در دستان خود مردم باشد.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص چگونگی استفاده از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در هر کشور استفاده از فضای مجازی ضروری می باشد ولی هر کشور برای خود خطوط قرمزی دارد که این امر بایستی رعایت شود .
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی ICT استان آذربایجان شرقی هم در این دیدار گزارشی از عملکرد و خدمات ارائه شده از سوی ادارات و شرکت های تابعه وزارت در شهرها و روستاهای استان ارائه داد.
بهمن حسین زاده گفت : بیش از 1260 روستای استان به اینترنت پرسرعت مجهز شده و در نظر داریم اینترنت پر سرعت را به 1000 روستای دیگر انتقال دهیم .
وی اظهارکرد: با واگذاری وام 4 درصدی از محل وجوه اداره شده به جوانان دارای طرح ها و ایده های عملی درصدد افزایش اشتغال در این حوزه هستیم .
حسین زاده به فعالیت ادارات ، شرکت ها و اپراتورهای حوزه ICT در استان اشاره کرد و آمادگی این مجموعه را در راستای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان آذربایجان شرقی اعلام کرد.
آذربایجان شرقی از استان های پیشرو در حوزه اقتصاد مقاومتی است که عملکرد بسیار موفقی در این بخش داشته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر