کد خبر: 857872
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
حسين شريعتمداري:
مديرمسئول كيهان با اشاره به شليك موشك به محل حضور تروريست‌هاي داعش در سوريه گفت: اين موشك‌ها جواب هارت و پورت‌هاي ترامپ هم هست و به او مي‌فهماند در ايران اسلامي با يك مشت واداده روبه‌رو نيست.
حسين شريعتمداري در گفت‌و‌گو با فارس درباره تهديدها و تشديد تحريم‌هاي امريكا اظهار داشت: چهار سال قبل هفته نامه امريكائي ويكلي استاندارد به اين سؤال پاسخ واقع‌بينانه و دقيقي داده بود كه ديروز به گونه‌اي ديگر در بيانات رهبر معظم انقلاب هم آمده بود. شريعتمداري ادامه داد: هفته‌نامه ويكلي استاندارد نوشته بود همه رؤساي جمهور امريكا از كارتر تا اوباما در يك نقطه با امام خميني اشتراك نظر دارند و آن اين است كه امريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند و البته اين ديدگاه شامل دونالد ترامپ رئيس‌جمهور به قول حضرت آقا تازه كار امريكا نيز مي‌شود.
 
وي با اشاره به شليك موشك به محل حضور تروريست‌هاي داعش در سوريه گفت: اين موشك‌ها ضمن آنكه پاسخ مقتدرانه سپاه به تروريست‌هاي تكفيري و حاميان منطقه‌اي آنهاست، جواب هارت و پورت‌هاي ترامپ نيز است و به او مي‌فهماند در ايران اسلامي با يك مشت واداده روبه‌رو نيست كه تيلرسون وزير خارجه امريكا از آمادگي آنها براي همراهي با واشنگتن در مقابله با جمهوري اسلامي سخن مي‌گويد.
 
شريعتمداري تصريح كرد: شليك موشك‌ها لبيك ملت به بيانات رهبر معظم انقلاب بود كه سپاه به نمايندگي از جانب آنان اعلام كرد. وي اين حركت را باطل السحر وادادگي‌ها و خمودگي‌هايي دانست كه جماعتي اصرار داشتند به ملت تزريق كنند و گفت: همان‌ها كه دو روز قبل از ركس تيلرسون، وزير خارجه ترامپ مدال كاسه ليسي امريكا را دريافت كردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار