کد خبر: 857869
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
نماينده كردستان در خبرگان رهبري:
نماينده كردستان در خبرگان رهبري با بيان اينكه دشمن در كمين است تا در ميان مذاهب اسلامي تفرقه‌اندازي كند، اظهار داشت: شيعه و سني بايد هوشيار باشند تا فريب توطئه‌هاي دشمن را نخورند.
ماموستا فائق رستمي، در گفت‌و‌گو با خبرگزاري رسا، با اشاره به جلسه‌اي كه رهبر معظم انقلاب با مسئولان و كارگزاران نظام داشته‌اند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در اين جلسه نكاتي را به مسئولان كشور بيان فرمودند كه عمل به آن دستورات براي پيشرفت نظام جمهوري اسلامي ايران ضروري است. وي با تأكيد بر عواقب ايجاد دودستگي در ميان ملت بزرگ ايران، تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب به شدت مخالف ايجاد دو دستگي در ميان مردم كشور است، چراكه در سال‌هاي 59 و 88 خسارت‌هاي فراواني متحمل شديم. وي خاطرنشان كرد: مردم ايران با جمهوري اسلامي ايران همراه هستند و دسته‌ مخالف با جمهوري اسلامي ايران وجود ندارد كه بخواهيم اين گروه را از موافقان نظام جدا كنيم چرا كه ملت بزرگ ايران همه باهم يكدل و همراه با نظام جمهوري اسلامي ايران هستند.
 
اين عضو خبرگان رهبري، وجود وحدت ميان مردم را ضروري ارزيابي و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب همواره تأكيد كرده‌اند تا وحدت و يكپارچگي مردم حفظ شود. دشمنان انقلاب اسلامي مي‌خواهند با از بين بردن وحدت مردم، ايران را دچار سرنوشتي همچون ممالك گرفتار در بحران بكنند. ماموستا رستمي با بيان اينكه دشمن در كمين است تا در ميان مذاهب اسلامي تفرقه‌اندازي كند، اظهار داشت: مسلمانان شيعه و سني بايد هوشيار باشند تا فريب توطئه‌هاي دشمن را نخورند. نماينده مردم كرستان در خبرگان، با اشاره به حمايت‌هاي فراوان امريكا از داعش، خاطرنشان كرد: نبرد امريكا با داعش به خاطر به وجود نيامدن « داعش بدون كنترل» است. امريكا با آنكه در ظاهر با داعش مبارزه مي‌كند اما در حقيقت دوست دارد داعش كنترل شده باقي بماند تا بتواند سياست‌هاي خود را در منطقه عملي سازد. وي با بيان اينكه امريكا با ايجاد ناامني در منطقه در صدد نفوذ به ايران است، تأكيد كرد: امريكا دشمني ديرينه‌اي با نظام جمهوري اسلامي ايران دارد، از اين رو مي‌كوشد تا با ايجاد ناامني در منطقه به جمهوري اسلامي ايران نفوذ كرده و مانع پيشرفت آن شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
0
0
قریب چهل ساله از این هشدار ها می شنویم ولی بی اثر بوده. مشکل کجاست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار