کد خبر: 857841
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
با حكم فاضل نظري
سيدمسعود شجاعي طباطبايي چهره سال هنر انقلاب اسلامي به عنوان مدير مركز هنرهاي تجسمي حوزه هنري منصوب شد.
فاضل نظري، معاون هنري حوزه هنري در حكمي سيدمسعود شجاعي طباطبايي را به عنوان مدير مركز هنرهاي تجسمي حوزه هنري منصوب كرد. پيش از اين مرتضي گودرزي ديباج اين مسئوليت را برعهده داشت.
 
سيدمسعود شجاعي طباطبايي، كاريكاتوريست و دبير جشنواره بين‌المللي كاريكاتور هولوكاست فروردين ماه امسال به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامي در سال ۱۳۹۵ انتخاب شده بود.
در متن حكم فاضل نظري آمده است: «جناب آقاي سيدمسعود شجاعي طباطبايي نظر به تجربه‌هاي ارزشمند و صلاحيت‌هاي ويژه و شايستگي‌هاي ممتاز جنابعالي در عرصه هنرهاي تجسمي و مديريت فرهنگي و هنري، به موجب اين حكم و از اين تاريخ به عنوان مدير مركز هنرهاي تجسمي حوزه هنري منصوب مي‌شويد. مركز هنرهاي تجسمي يكي از بخش‌هاي مهم و دفاتر اصلي حوزه هنري است كه به واسطه سابقه تأسيس و نقش ويژه هنرمندان آن در نضج و جهت‌گيري حوزه هنري از جايگاهي ممتاز برخوردار است. اين مركز با همه فراز و فرودهاي خود در طول سال‌هاي گذشته، به عنوان يكي از اركان و قطب‌هاي اثرگذار در عرصه هنر انقلاب، به خصوص هنرهاي تجسمي نقش ايفا كرده است.
 
بديهي است اقدام و عمل در ميدان رزم و جهاد فرهنگي در سايه باور به وعده‌هاي الهي نيازمند عزمي راسخ، ثبات قدم و تلاشي خستگي ناپذير است. ان شاءالله با بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي منحصر به فرد هنرمندان و سرمايه‌هاي انساني مرتبط با اين مركز و در كنار آن استفاده از حضور، تلاش و انگيزه هنرمندان جوان انقلابي، قدم‌هاي مؤثري در جهت تحقق رسالت اساسي حوزه هنري در اين عرصه برداشته شود.
 
اميدوار است توجه به استراتژي عكس‌العمل سريع هنري نسبت به پديده‌هاي فرهنگي، سياسي و اجتماعي، به ويژه در عرصه بين‌الملل و موضوع مقاومت و مسئله بيداري اسلامي و همچنين نگاه به اهداف كلان حوزه يعني پرورش استعدادها و هنرمندان متعهد و توليد آثار فاخر در كنار ملاحظه مقوله اقتصاد هنر، پيشرفتي در‌خور و همه جانبه در صحنه رشد و بالندگي هنرهاي تجسمي و به تبع آن هنر انقلاب حاصل آورد. براي جنابعالي آرزوي موفقيت و سربلندي دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار