کد خبر: 857810
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
رئيس كارگروه استان‌هاي شوراي سياستگذاري اصلاح‌طلبان گفت: بخشي از دولت در سال قبل كه مجلس شكل گرفت، به جاي اينكه فراكســيون اميد را تقويت كند جريان مقابل را تقويت كرد.
حسين مرعشي رئيس كارگروه استان‌هاي شوراي سياستگذاري اصلاح‌طلبان در صفحه تلگرامي خود درباره عملكرد فراكسيون اميد در انتخاب هيئت رئيسه مجلس شوراى اسلامى كه دو كرسى را از دست دادند، نوشته است: فراكسيون اميد، خيلي خوب و صحيح عمل كرد. اشــكال در بخشي از دولت است. بخشي از دولت در سال قبل كه مجلس شكل گرفت، به جاي اينكه فراكســيون اميد را تقويت كند جريان مقابل را تقويت كرد.
وي آورده است: مشخصاً من اين مسئوليت را متوجه آقاي واعظي مي‌دانم. آقاي واعظي علاقه‌مند است جريان سوم در مجلس راه بيندازد و اين جريان سوم، عملاً جرياني نمي‌شود جز اينكه در ائتلاف با اصولگرايان قرار مى‌گيرد و اميد را تضعيف مى‌كند. مرعشي خاطرنشان كرده كه اين اشتباه سياسي بخشي از دولت با محوريت آقاي واعظي بود كه بخشي از بدنه فراكسيون اميد را تحت عنوان مستقلين جدا كرد و هديه كرد به اصولگرايان. مرعشي در پايان تأكيد كرده است كه در بخش منشي‌ها، ريشه مشكل برمي‌گردد به يك سال تلاش دوستاني تحت عنوان مستقلين كه به هيچ وجه مستقل نيستند. آنها متحدان بي‌قيد و شرط اصولگرايان هســتند و تحت عنوان مستقلين، توانستند بخشــي از بدنه فراكسيون اميد را جدا كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار