کد خبر: 857790
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
عضو هیات مدیره شهرهای جدید از افتتاح مترو هشتگرد تا دهه فجر امسال خبرداد

حبیب الله طاهرخانی با بیان این‌که تداخل اجرای مترو هشتگرد با پل حصارک باعث ایجاد وقفه‌ در کار شده است گفت: قطعا تا دهه فجر امسال مترو هشتگرد افتتاح می‌شود.

وي افزود: شرایط پیشرفت اجرایی مترو هشتگرد بد نیست. ایستگاه هشتگرد تقریبا تمام شده و حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت دارد که تجهیزاتش هم آماده است. فقط در دو نقطه در مسیر مشکل داریم. حدود ۷-۸ ماه است که در پل حصارک، شهرداری در حال ساخت پروژه عمرانی است که با مسیر مترو تداخل پیدا کرده است. با این حال قرار است همزمان کار کنیم.

طاهرخانی تصریح کرد: بر اساس آخرین توافقی که با پیمانکار مترو هشتگرد صورت دادیم از لحاظ نقدینگی با مشکلی مواجه نیستیم. هرچقدر پیمانکار کار کند امکان پرداخت داریم، فقط تنها مساله معارض است که در پلهای حصارک با شهرداری پیدا کرده ایم که آن هم برطرف شده است.

وی درباره زمان افتتاح مترو هشتگرد گفت: تا شهریورماه کارهای روسازی، تونل و غیره تمام می‌شود. مقداری تجهیزات و سیگنالینگ باقی می‌ماند که آن هم در آینده انجام خواهد شد.

عضو هیات مدیره شهرهای جدید افزود : شاید نتوان زمان دقیقی را برای افتتاح نهایی در نظر گرفت اما قطعا تا دهه فجر امسال مترو هشتگرد به بهره‌برداری می‌رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار