کد خبر: 857761
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
برای آغاز سال‌تحصیلی جدید با کمبود نیروی انسانی مواجه نبوده و از این بایت نگرانی نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی با اعلام اين خير در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت:: در سال تحصیلی 96-95 تقویم نظام آموزشی استان با آرامش، اعتدال، پویایی و بدون حاشیه در سراسر مدارس استان به کار خود ادامه داد.

جعفر پاشایی با اشاره به اینکه نظام جامع برنامه ریزی در سراسر استان در حوزه آموزش و پروش اجرا شد، افزود : در این زمینه تمام مدارس آذربایجان‌شرقی دارای برنامه آموزشی سالانه هستند.

مدیر دستگاه تعلیم وتربیت آذربایجان شرقی با تاکید براینکه روند هدایت تحصیلی در استان با کمترین نارسایی و با هماهنگی بین بخشی صورت می گیردادامه داد: با برنا مه ریزی، نظارت جدی و تلاش شبانه روزی در روند اجرایی برنامه امتحانات داخلی ونهایی خللی مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه امسال بخشی ار بودجه فرهنگی آذربایجان‌شرقی برای اوقات فراغت دانش آموزش اختصاص داده می‌شود، گفت : تلاش مجموعه بر غنی سازی کمی وکیفی اوقات فراغت دانش آموزان استان است.

پاشایی افزود: کتابچه رشته‌ها وفعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان استخراج شده و قبل از آغاز فعالیت این پایگاه‌ها در اختیار اولیاء و خود دانش آموزان قرار خواهد گرفت.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار