کد خبر: 857725
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
سردار حسین ساجدی نیا گفت: در روزهای گذشته هیچ دستگیری‌ای از افراد مرتبط با حملات تروریستی در تهران نداشته‌ایم.
 میزان: رئیس پلیس تهران گفت: هرگونه تجمع مقابل مؤسسات مالی غیرقانونی است و تنها روز گذشته 24 تجمع مقابل مؤسسات مالی در تهران برگزار شد.

سردار حسین ساجدی نیا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت امنیت تهران اظهار داشت: وضعیت امنیت تهران خوشبختانه مناسب است و حضور مردم در مترو، ترمینال‌ها و شب‌های قدر گسترده بوده و در مراسم‌های شب‌های احیا با اینکه مردم به‌ٌصورت گسترده حضور داشتند، مراسم در آرامش کامل برگزار شد.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته هیچ دستگیری‌ای از افراد مرتبط با حملات تروریستی در تهران نداشته‌ایم.

رئیس پلیس تهران درباره تداوم اقدامات امنیتی و برپایی ایست و بازرسی‌ها در سطح شهر گفت: ایست و بازرسی‌ها تا اطلاع بعدی در سطح شهر تهران ادامه دارد و پلیس در کنار مردم است. امیدواریم شهروندان این توقف‌های چند دقیقه‌ای را بر ما ببخشند چرا که این ایست و بازرسی‌ها برای امنیت آنها لازم است.

ساجدی نیا در پاسخ به سؤال خبرنگاری درمورد تجمع مال باختگان موسسات مالی در تهران و برخورد پلیس با آنها گفت: تجمع مقابل مؤسسات مالی قانونی نیست اما با توجه به بحران‌های ایجاد شده در مجموعه‌های مؤسسات مالی مردم مقابل این مؤسسات تجمع می‌کنند. پلیس سعی در مدارا با تجمع کنندگان دارد تا مشکل خاصی به‌وجود نیاید. روز گذشته 24 مورد تجمع در ارتباط با مؤسسات مالی در تهران برگزار شد و به هر حال مردم نگران پول‌هایشان هستند.

وی ادامه داد: به مسئولان مؤسسات مالی توصیه می‌کنیم به این موضوعات رسیدگی کنند تا شاهد اینگونه تجمعات نباشیم.

رئیس پلیس تهران درباره جمع‌آوری نشدن معتادان خیابانی از سطح شهر گفت: مشکل اصلی در این حوزه تأمین محل نگهداری و کمپ‌های ترک اعتیاد است از ابتدای سال تاکنون ظرفیت نگهداری 700 نفر در اختیار پلیس قرار گرفته و اگر این ظرفیت افزایش یابد آمادگی داریم به‌زودی بسیاری از معتادان را جمع‌آوری کنیم.

ساجدی نیا در مورد تمهیدات پلیس برای روز قدس گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین امنیت روز قدس در نظر گرفته شده و با توجه به تداوم اقدامات ترافیکی، انتظامی و امنیتی امسال نیز شاهد حضور خوب امت حزب الله خواهیم بود.

وی از اجرای طرح امنیت پارک ها خبر داد و گفت: از ابتدای تابستان حضور ماموران در پارک ها برای تامین امنیت شهروندان تشدید می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار