کد خبر: 857666
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح:
اگر امريكايي‌ها و صهيونيست‌ها تغيير رويه ندهند، گام‌هاي اساسي‌تري برخواهيم داشت و اعلام مي‌كنيم ابزارهاي تنبيه را نيز در اختيار داريم.
سردار جزايري سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح در گفت‌وگو با خبرگزاري صدا و سيما، گفت: هيئت حاكمه امريكا رژيمي سلطه‌طلب، زياده‌خواه، زورگير و باج‌گير است كه ريشه اصلي خصومت‌ها با ما نيز براساس اين موارد شكل مي‌گيرد. وي افزود: ملت ايران از سال‌هاي آغازين پيروزي انقلاب با دشمني‌هاي آنها با انقلاب و نظام و دستگاه‌هاي مؤثر آن از جمله سپاه پاسداران آشناست. وي گفت: البته امريكا بايد رويه خود را تغيير دهد و ما امريكايي‌ها را مجبور خواهيم كرد كه اين كار را انجام دهند.
 
معاون ستاد كل نيروهاي مسلح افزود: افكار عمومي، پدرخوانده تروريسم را امريكا و صهيونيسم جهاني مي‌داند و اين يك طنز تاريخي است كه امريكايي‌هاي تروريست سپاه پاسداران انقلابي و مردمي را كه از ابتداي شكل‌گيري يكي از مأموريت هايش مبارزه با تروريسم است؛ چون از مردم فلسطين، عراق و سوريه حمايت مي‌كند و از طرفي در برخورد با تروريست‌هاي داخلي نيز ترديد ندارد، حامي تروريسم مي‌خواند. سردار جزايري ادامه داد: اين همان روحيه شيطاني است كه امام راحل آن را شيطان بزرگ ناميدند. وي در ادامه گفـت: نكته عجيب ديگر آن است كه مردم دنيا اعترافات رئيس‌جمهور فعلي امريكا درباره رئيس‌جمهور قبلي؛ مبني بر ايجاد داعش و كمك به آنها را فراموش نكرده‌اند. سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح افزود: همه اسناد حكايت از آن دارد كه داعش و ديگر گروه‌هاي تروريستي دست پرورده امريكا و رژيم‌هاي مرتجع منطقه هستند. سردار جزايري گفت: اقدامات امريكا از جمله تشديد تحريم‌ها نقض برجام و تروريست ناميدن سپاه پاسداران روحيه مارا براي مبارزه با شيطان بزرگ مصمم تر مي‌كند. وي افزود: در ميدان عمل نيز برخورد با تروريست‌ها، پدرخوانده‌ها و تشكيلات آنها را نشان خواهيم داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار