کد خبر: 857664
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
واكنش بروجردي به سخنان تيلرسون
رئيس كميسيون امنيت‌‌ملي و سياست‌خارجي مجلس با بيان اينكه ارزشي براي سخنان وزير خارجه امريكا قائل نيستيم، گفت: مسئولان امريكايي ياوه‌‌گويي‌هاي خود را تكرار مي‌كنند.
علا‌ءالدين بروجردي در گفت‌وگو با تسنيم، با اشاره به سخنان اخير ركس تيلرسون، وزير امور خارجه امريكا مبني بر اينكه از عناصر داخلي كه به دنبال تغيير نظام ايران هستند، حمايت مي‌كنيم، گفت: در 38 سال گذشته دولتمردان امريكا همواره اين ياوه‌گويي‌هاي خود را تكرار كرده‌اند. وي با بيان اينكه امريكا همواره طي 38 سال گذشته از سازمان منفور مجاهدين خلق، ضدانقلاب و داعش حمايت كرده، افزود: امريكا سال‌هاست كه تمامي توان نظامي، اقتصادي و سياسي خود را در منطقه عليه جمهوري اسلامي ايران به كار گرفته است. رئيس كميسيون امنيت‌ملي مجلس با تأكيد بر اينكه امريكا در تمامي عرصه‌ها از جمهوري اسلامي ايران شكست خورده، تصريح كرد: مسئولان امريكايي معترفند كه در عراق، سوريه و در ساير بحران‌هاي منطقه‌اي شكست خورده‌اند و عامل شكست خود را جمهوري اسلامي ايران مي‌دانند. بروجردي با تأكيد بر اينكه مقابله جمهوري اسلامي ايران با رژيم صهيونيستي به عنوان اهرم امريكا در منطقه بسيار جدي است و از همه امكانات خود براي مقابله با توطئه امريكا استفاده خواهيم كرد، گفت: ارزشي براي سخنان اخير وزير خارجه امريكا قائل نيستيم.
 
ركس تيلرسون در كميته روابط خارجي مجلس نمايندگان گفته بود كه سياست ما در قبال ايران حمايت از عناصري در داخل اين كشور است كه به تغيير مسالمت‌آميز رژيم‌شان منجر مي‌شود.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار