کد خبر: 857660
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
سرلشكر صالحي در بازديد از مرزهاي غربي كشور:
فرمانده كل ارتش با بيان اينكه به طور قطع هيچ خطري مرزهاي غربي ما را تهديد نمي‌كند، گفت: نه تنها به راحتي حساب آنها را خواهيم رسيد، بلكه جواب اربابان آنها را هم مي‌دهيم.
به گزارش فارس، امير سرلشكر عطاءالله صالحي فرمانده كل ارتش صبح ديروز در مرزهاي غربي كشور به ويژه مرز نفت‌شهر حاضر شد و اقتدار نيروهاي واكنش سريع نيروي زميني ارتش را ارزيابي كرد. فرمانده كل ارتش تأكيد كرد: اينجا فقط براي دفاع حضور نداريم بلكه براي شكار هم مستقريم. وي با تأكيد بر اينكه به طور قطع هيچ خطري مرزهاي غربي ما را تهديد نمي‌كند، گفت: داعش براي ما مانند سگي وحشي است و نه تنها به راحتي حساب آنها را خواهيم رسيد، بلكه جواب اربابان آنها را هم مي‌دهيم.
 
صالحي آمادگي نيروهاي مستقر در مرزهاي غربي جمهوري اسلامي ايران را بسيار مقتدرانه خواند و تأكيد كرد: براي امنيت مرزها بايد شكرگزار خدا باشيم و نماد عملي اين شكرگزاري حضور جوانان پاي كار ارتش جمهوري اسلامي ايران در مرزهاست كه به دستور رهبرشان لبيك گفتند و مردم در شهرها و خانه‌هاي خود كاملاً آرام باشند. همچنين در پي شايعاتي مبني بر حضور گروهك‌هاي تروريستي در مرزهاي غربي ايران و انتشار آن در صفحه‌هاي مجازي، سرلشكر صالحي تأكيد كرد: تا ارتش جمهوري اسلامي ايران در نوار مرزي غرب كشور حضور جدي دارد هيچ تروريستي به خود جرئت نزديك شدن به مرزهاي ايران اسلامي را نخواهد داد و با هر تحركي در طول شبانه روز به شدت برخورد خواهيم كرد.
 
امير كيومرث حيدري، فرمانده نيروي زميني ارتش نيز در جريان بازديد امير سرلشكر صالحي، فرمانده كل ارتش از مرزهاي غربي كشور گفت: يگان واكنش سريع نيروي زميني در اين منطقه مأموريتي دارد و فرمانده كل ارتش براي ارزيابي توان دفاعي نيروهاي واكنش سريع و بازديد تجهيزات به روز اين نيروها به مناطق غربي كشور سركشي كرد و ما آماده دستور از فرمانده كل ارتش هستيم.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار