کد خبر: 857639
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مرد طلافروش وقتي با دعوت زن مطلقه راهي خانه‌اش شد، نمي‌دانست دو مرد خشن با ظرف اسيد در انتظار او هستند.
به گزارش خبرنگار ما، 25 فروردين ماه مرد طلافروشی وارد اداره پليس شد و گفت چند روز قبل زني به نام پريس همراه دخترش وارد مغازه‌ام شد و سفارش ساخت يك دستبند داد. او شماره تماسش را به من داد و قرار شد كه نمونه ساخته شده دستبند را برايش تلگرام كنم. پرديس چندبار ديگر به مغازه‌ام آمد و گفت كه زني مطلقه است كه به تنهايي زندگي مي‌كند. او گفت كه چند ازدواج ناموفق داشته‌است و از من دعوت كرد تا براي آشنايي بيشتر به خانه‌اش بروم كه قبول كردم. امروز وقتي واردخانه شدم ناگهان دو مرد غريبه وارد شدند. يكي از آنها ظرفي به دست داشت كه گفت داخلش اسيد است. او گفت اگر 40 ميليون تومان به آنها ندهم، اسيد را به رويم خواهد ريخت. آنجا بود كه فهميدم در دام پريس گرفتار شده‌ام و راه فراري هم ندارم. من بيش از يك ميليون تومان در حسابم نداشتم كه کارتم را به آنها دادم. از شاگرد مغازه‌ام هم درخواست پول كردم كه او هم يك ميليون تومان به حسابم ريخت.
 
خواستم 2ميليون تومان را بگيرند و رهايم كنند كه قبول نكردند. بعد با برادرم تماس گرفتم و درخواست پول كردم كه حرفم را جدي نگرفت و گوشي را قطع كرد. دو مرد خشن كه از رسيدن به پول نااميد شده بودند، كتكم زدند و 50 ميليون تومان سفته و برگه‌اي مشروط به پرداخت 50 ميليون تومان براي موعد 26 فروردين گرفتند. بعد برهنه‌ام كردند و از من فيلم گرفتند.آنها تهديد كردند اگر پول را پرداخت نكنم يا درباره ماجرا با پليس حرف بزنم بايد منتظر منتشر شدن فيلم‌هايم باشند. بعد از آن توانستم از خانه وحشت خارج شوم.
 
بعد از مطرح شدن شكايت، تيمي از مأموران پليس آگاهي به دستور قاضي منافي آذر بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي در اين باره تحقيق كردند. كارآگاهان با راهنمايي شاكي خانه مورد نظر را كه متعلق به ناپدري پرديس بود، شناسايي و دو متهم را بازداشت كردند. مأموران پليس در پاركينگ ساختمان يك خودروي پژو 405 كشف كردند كه مدتي قبل از مقابل خانه مردي به نام كامران سرقت شده بود. زن جوان روز گذشته به دادسراي امور جنايي منتقل شد و به قاضي منافي آذر گفت كه اتهام آدم‌ربايي و اخاذي را قبول ندارد. او توضيح داد: مرد طلافروش وقتي متوجه شد كه مطلقه هستم، مدام مزاحم مي‌شد و درخواست دوستي مي‌كرد. او در نهايت درخواست ازدواج داد و براي آشنايي بيشتر او را به خانه ناپدري‌ام دعوت كردم. آن روز هم در حال حرف زدن بوديم كه ناگهان ناپدري‌ام و دوستش از راه رسيدند و شاكي را كتك زدند و يك ميليون تومان از او گرفتند.
 
كامران، مالك خودروي سرقت شده هم كه به جلسه دعوت شده بود، گفت كه پرديس همسر صيغه‌اي من بود. او توضيح داد: پردیس سه ازدواج ناموفق داشت و از هر ازدواج هم صاحب فرزندي شده است. كامران گفت: مدتي قبل مردي ناشناس با من تماس گرفت. آن مرد مدعي شد كه پرديس او را به خانه‌اش كشانده و 20 ميليون تومان از او اخاذي كرده است. من از حرف‌هاي آن مرد متوجه شدم كه اين زن به اين شيوه از مردها اخاذي مي‌كند به خاطر همين او را ترك كردم. او درباره سرقت خودرو‌ هم گفت: من سواري پژو را از پرديس به صورت وكالتي خريدم و سند را به نام زدم، اما خودرو مقابل خانه‌ام سرقت شد تا اينكه پليس به من خبر داد آن را در خانه پرديس كشف كرده است. به دستور بازپرس تحقيقات بيشتر از متهمان در جريان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار