کد خبر: 857593
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
برنامه «رهیافت» شبکه چهار سیما، با موضوع «مدرنیته» بر روی آنتن شبکه چهار می رود.
به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه تلویزیونی «رهیافت» به تهیه کنندگی محسن کرمی در روز 24 ماه مبارک رمضان به موضوع «مدرنیته» می پردازد.
مدرنيته در عين حال که وجوه مثبت بسیاری دارد، ولیکن با چالش هاي متعددي روبرو بوده است و مورد انتقاد مکاتب فکري متعددي قرار گرفته است. برخی پیامدهای مدرنیته که مورد انتقاد است عبارتند از: پوچ انگاري، بحران هاي رواني و خلاء هاي تقسيم عاطفي، فروپاشي نهاد خانواده، گسست هاي اجتماعي،‌بحران هاي اقتصادي، تعميق نابرابري و تقسيم انسان ها به فرادست و فرودست، بحران هاي جدي و نگران کنده زيست محيطي، بحران هاي سياسي، تجاوز و استثمارو ... که برنامه «رهیافت»در این قسمت با حضور کارشناسان این حوزه به شبهات و سوالات پیش آمده پاسخ می دهد.
برنامه «رهیافت» در روز دوشنبه  29 خردادماه  به میزبانی دکتر سید محمد تقی موحد و با حضور کارشناس برنامه دکتر علی رضا شجاعی زند، عضو هیات علمی دانشگاه تربیت معلم  به موضوع «مدرنیته» می پردازد.
برنامه «رهیافت» کاری است از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما که در ماه مبارک رمضان از شنبه تا چهارشنبه  ساعت 21:30 پخش و روز بعد ساعت 5:00 بامداد و 9:30 صبح در دو نوبت بازپخش می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار