کد خبر: 857590
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران خبر داد :
بیش از دو هزارو 500 فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان واجد شرایط تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در سال گذشته با اعتبار حدود 40 میلیارد تومان ایجاد شد.
بازارچه تولیدات خودکفایی زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در قالب 50 غرفه در زیرگذر شهید لشکری مترو آزادی افتتاح شد.

به گزارش جوان انلاين امیر عذیری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه حرکت در مسیر توانمند سازی و رفع وابستگی مددجویان تحت حمایت مهم ترین اولویت کمیته امداد است اظهار کرد: بازارچه عرضه تولیدات خودکفایی زنان سرپرست خانوار با هدف معرفی و فروش دستاوردهای تولیدی خانواده های تحت حمایت به مدت یک هفته میزبان بازدید کنندگان است.

وی افزود : این خانواده ها با دریافت تسهیلات از بانکهای عامل و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان تهران توانسته اند علاوه بر رسیدن به خودکفایی شرایط اشتغال را برای دیگر افراد نیز فراهم کنند.

عذیری به ایجاد بیش از دو هزار و 500 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته با اعتبار حدود 40 میلیارد تومان اشاره و تصریح کرد : 93 درصد از این مشاغل در شهرها و مابقی در روستاها با ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران از بیش از 26 هزار و 400 نظارت فنی بر طرح های اشتغال در سال گذشته خبر داد و گفت : این تعداد نظارت به منظور جلوگیری از انحراف طرح ها و انجام کمک های فنی و پیشرفت فعالیت ها در بخش ایجاد اشتغال و هدف گذاری در مسیر توانمندی انجام شد؛ حمایت و نظارت بر طرح های اشتغال زایی تا پنج سال ادامه دارد که پس از اطمینان از رونق کسب و کار مددجو، افراد از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می شوند.

شایسته ذکر است: غرفه های بازارچه محصولات خودکفایی زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان تهران شامل پوشاک،وسایل تزیینی، صنایع دستی، گل و گیاه و غیره است که با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی متروی تهران به مدت یک هفته از ساعت 8 صبح لغایت 19/30 دایر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار