کد خبر: 857589
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
سه فیلم میثم شاه بابایی در قالب یک مجموعه در فروشگاه های معتبر فرهنگی و هنری عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی فیلم، این مجموعه به نام «سرو بی نشان» شامل سه فیلم با نام های بی مکان بی زمان، من یک نشانه ام و سروم است.

فیلم« بی مکان بی زمان» نگاهي كوتاه به آثاراکبر نیکان پور  دارد. در این فیلم مرتضی هدایی به عنوان مدیر تصویربرداری، کیوان جهانشاهی به عنوان تدوینگر و صداگذار و امین تارخ به عنوان گوینده متن حضور دارند.

در فیلم «من یک نشانه ام» که به آثار احمد نصراللهی می پردازد، مرتضی پورصمدی به عنوان مديرتصویربرداري، مهدی صالح کرمانی به عنوان صدابردار، مانی هاشمیان به عنوان صداگذار و ترکیب صدا، آنکیدودارش به عنوان آهنگساز و زیبا بروفه به عنوان گوینده گفتار متن شاه بابایی را همراهی کردند.

در سومین فیلم از این مجموعه بنام «سروم » نگاه و برداشتي آزاد به تابلوي ( ايرانويچ) اثرحسین محجوبی دارد. مجید گرجیان به عنوان مدیر تصویربرداری، فرخ نعمتی و صنم صالحی به عنوان گویندگان گفتار متن حضور دارند. قطعات موسیقی فیلم «سروم» از آثار حسین علیزاده انتخاب شده است.

همچنین حسین عرب زاده قطعه «سرو بی نشان» را برای این مجموعه سروده و خوانده است .

شاه بابایی در این سه فیلم با نزدیک شدن به حال و هواي سه نفر از مطرح ترین نقاشان معاصر ایران، به ابعادي از آثار هنری این هنرمندان پرداخته است.

وی برای کارگردانی و تصویربرداری فیلم «من یک نشانه ام »نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم ، بهترین کارگردانی، بهترین تصویربرداری از چهاردهمین جشن خانه سینما و برنده جایزه بهترین فیلم از پنجمین جشنواره تجمسمی فجر شده است . همچنین فیلم «بی مکان بی زمان» جایزه بهترین تصویربرداری از ششمسن جشنواره تجسمی فجر را بدست آورده است.

مجموعه «سر بی نشان» هم اکنون هم اکنون در قالب یک بسته نفیس در فرئشگاه های معتبر فرهنگی و هنری عرضه شده است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار