کد خبر: 857588
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
عضو شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب بابيان اينكه نبايد اجازه داد رژيم صهيونيستي پشت اقدامات تكفيري‌ها پنهان شود، گفت: رژيم‌صهيونيستي مركز توليد وهابيت تكفيري و تروريستي است.
به گزارش مهر پرويز سروري، دبيركل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با اشاره به اهميت مسئله فلسطين و لزوم پرداختن به آن در آخرين جمعه ماه رمضان گفت: امام حكيم، حكمتي را در قرار دادن جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس در نظر داشتند و مي‌خواستند با اين اقدام نشان دهند كه غلبه بر هواي نفس و غلبه بر دشمن خارجي كه يكي از تجلي‌هاي آن رژيم صهيونيستي و متجاوز اسرائيل است، نيازمند تحمل سختي‌ها و گذر از مشكلات است.
عضو شوراي شهر تهران ادامه داد: امروز شاهديم تمام فتنه‌ها با وجود غده سرطاني رژيم صهيونيستي در منطقه در حال شكل‌گيري است، تكفيري‌ها با حمايت رژيم غاصب صهيونيستي بلاي جان ملت‌هاي منطقه و كل جهان شده‌اند.
سروري گفت: از زمان حضور تكفيري‌ها در منطقه روابط برخي كشورهاي عربي با رژيم صهيونيستي هر روز جدي‌تر و علني‌تر شده و در نهايت مخالفت با مخالفان رژيم صهيونيستي هر روز بيشتر شده و ائتلافي عليه مقاومت در منطقه در حال شكل‌گيري است، اين نشان مي‌دهد مركز اصلي اين فتنه‌ها غده سرطاني رژيم نامشروع صهيونيستي در منطقه است از اين رو روز قدس براي ملت ما و همه ملت‌هاي آزادي خواه دنيا بسيار پراهميت است.
سروري با بيان اينكه رژيم‌صهيونيستي با حمايت از اقدامات تروريستي تكفيري‌ها در منطقه و جهان تلاش مي‌كند اهميت روز قدس را كمرنگ كند، تصريح كرد: نبايد ما حاشيه‌پرداز باشيم. نبايد از متن مقاومت به حاشيه مقاومت كشانده شويم. درست است كه مسئله مبارزه با تكفيري‌ها امر مهم و حياتي است اما اين حاشيه مقاومت به شمار رفته و مركز اصلي مبارزه با كانون فتنه كه همان رژيم‌صهيونيستي است به شمار مي‌رود.
عضو شوراي شهر تهران گفت: نبايد اجازه داد رژيم صهيونيستي پشت اقدامات تكفيري‌ها پنهان شود. رژيم صهيونيستي مركز توليد وهابيت، تكفيري و تروريستي است كه بايد به اين مركز حمله كرد، اگرچه دست‌نشانده‌هاي آن هرگز از تيررس ما در امان نخواهند ماند.
سروري با اشاره به دستاوردهاي حمايت از انتفاضه فلسطين براي جمهوري اسلامي ايران خاطرنشان كرد: روزي كه امام حكم تاريخي روز قدس را صادر كردند بسياري با نداي مخالفت اعلام كردند كه نمي‌توان با راهپيمايي موجب بيداري جهان اسلام و مستضعفين شد، اين امر قابل انتقال به كشورهاي ديگر نيست اما امروز همان هايي كه ساز ناكوك زدند اعتراف مي‌كنند كه روز قدس يك روز جهاني شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار